Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:54

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Mensen,

Net een probleem gecontstateerd met de huistelefoon.
Ik kan wel gewoon bellen, maar wanneer ik naar de huistelefoon bel dan krijg ik eerst 3 seconden ruis (alsof iemand een telefoon in de zak heeft en deze perongeluk opneemt) en vervolgens een toon die je hoort wanneer je weggedrukt wordt.
Kan dit aan de kabel liggen? Deze is namelijk vorig jaar zomer geknapt en heb ik weer (amateuristisch) aan elkaar gemaakt. Draadjes weer aan elkaar draaien, alles instapen met ducktape zakkie er omheen en weer tapen.
Gisteravond ben ik nog gewoon gebeld. Dus het moet sinds vanochtend zijn.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik heb nog niet met KPN gebeld, wil niet zo voor lul staan aan de telefoon als het blijkt dat het de kabel is :P

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 04-01-2005 18:41 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je naar de KPN storingsdienst (0800-0407) belt kunnen zij met een meting meestal zien waar het probleem ligt.
Het is een gratis nummer en altijd bereikbaar, dus gewoon even bellen.
Voor hetzelfde geld ligt het probleem buitenshuis.

• nl0pat
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08 19:29
Heb je je (a)dsl splitter al geprobeerd er tussen uit te halen (indien van toepassing) ?

Verwijderd

Zou inderdaad even bellen naar de KPN, heb ik ook gedaan.Had soortgelijk probleem.
Succes!

Ennuh, NL0PAT, heb je een mailadres waar ik je ken mailen, kunnen we wat packetherinneringen ophalen!!!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:54

St@m

@ Your Service

Topicstarter
heb gebeld met KPN.. storing op de kabel 8)7 ben dus ff onder de grond geweest en de kabel was zeiknat waar ik hem had losgetrokken (en weer aan elkaar had gezet) Nu is het opgelost met een kabeldoosjes (denk ik) het kabeldoosjes is aan het plafond van de kruipruimte geplakt, dus dit mag een problemen meer opleveren.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels