Toon posts:

[ipod] ipod mini en creative zen micro

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De ipod mini heeft 4gb en de micro 5gb, maar op de sites staat dat de mini 1000 liedjes kan en de micro 2500.
Zit daar echt zo'n groot verschil tussen of ligt dat aan de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Het is logischerwijs niet zo dat een toename van 25% inhoudt dat je 250% meer kan opslaan. Het ligt dus aan de in de vergelijking gebruikte kwaliteit, die is bij Apple wel en bij Creative niet van een realistisch niveau :).

[ Voor 3% gewijzigd door Foxz op 04-01-2005 18:19 ]

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Even ter info: ik haal met m'n iPod Mini ongeveer 800 nummers, en dat zijn dan normale lengte nummers, het meeste 192 kbps, en verder niks op de iPod qua adressen en/of tekstbestanden :)

Het lijkt me dus sterk dat je 2500 nummers haalt, met mijn verbruik zou je op 5 GB 800/4 * 5 = 1000 nummers kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de ooraansluiting blijft ook gewoon goed werken? Niet dat hij geen goed contact meer maakt.

Als ik de mini neem word het denk de zilvere of groene.......of ik wacht nog even op de nieuwe mini die verwacht word.
Waarschijnlijk krjjgt hij dan dezelfde prijs als de mini nu.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:32:
En de ooraansluiting blijft ook gewoon goed werken? Niet dat hij geen goed contact meer maakt.

Als ik de mini neem word het denk de zilvere of groene.......
Dat is weer een hele andere vraag en een mededeling neem ik aan?
In principe functioneren de iPod mini hoofdtelefoon aansluitingen prima!

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog een punt is dat voor de mini spreekt, is de Apple Service. Mijn mini deed het niet meer, ik meldde het en een dag later werd hij opgehaald. 6 dagen later had ik een nieuwe in huis, zelfs met de kerstdagen ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen nu is het probleem op de geruchten van de 5gb versie. Hij kwam ofzo deze maand, maar dat weeet ik niet zeker.
En er is ook nog niet heel veel informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Dat is met alle geruchten rond Apple nu, tijdens de MWSF op 11 (?) januari zal bekend worden wat echt is en wat niet :) Dan kun je ook goed beslissen of je wacht op een eventuele nieuwe Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus 11 januari maakt apple nieuwe modellen bekend? Dat is denk wel even het wachten waard.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

uuhm die 5Gb versie komt er 100% hoor.
4Gb, wordt al een tijdje niet meer uitgeleverd, alleen de rozen nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 15:17
:(
Foxz schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:19:
Het is logischerwijs niet zo dat een toename van 25% inhoudt dat je 250% meer kan opslaan. Het ligt dus aan de in de vergelijking gebruikte kwaliteit, die is bij Apple wel en bij Creative niet van een realistisch niveau :).
Potverdulleme, hier krijg ik het dus van. Als Apple freak er blindelings van uitgaan dat de vergelijking van iemand direct slecht is omdat het niet van Apple komt, dát is pas een dwaze redenering. Als je de moeite zou doen om naar de site van Creative te gaan dan zal je zien dat deze bewering wordt gemaakt:
166 hours or 2500 songs at 64kbps WMA. 83 hours or 1250 songs at 128kbps MP3.
Wat daar dus fout aan is? Jullie Apple freaks zouden eens wat meer moeten openstaan voor andere producten en niet spontaan alles wat niet-Apple is afkeuren. Want let's face it, de Micro is beter dan de Mini-Pod. Het komt in elke vergelijking van de twee naar boven. En ik kan het weten want ik heb de kans gehad om beide te testen, en de Micro ownt de Apple gewoon!
De ipod is gewoon zo overgehyped als wat. Die ***batterij van de mini pod alleen al...
Dus mijn boodschap aan alle appelmannen: doe eens die oogkleppen af,please...

Er is trouwens ook niets fout met de service van creative, lees de andere topics ook eens (of zijn die te min omdat ze niet over apple gaan :( )
U raadde het al: ik ben de trotse en tevreden eigenaar van de Zen Micro. De MIcro is een prachtig staaltje techniek (de mini pod ook hoor) dat niet verdient om afgebroken te worden door onwillige nitwits.

Ugh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 23:48
Ik zou voor MMach even het volgende willen ophelderen voordat het hier een hopeloze flamewar wordt... Foxz is vrij objectief in zijn post uitgaande van de informatie gegeven in de topicstart, en niemand zegt iets slechts over de Creative Zen Micro, noch is deze thread bedoeld om een Zen Micro vs Apple iPod discussie op gang te brengen. Je bent hopeloos offtopic aan het afdalen; ik zou mensen dan ook aanraden je post te negeren, indien er überhaupt nog iets nuttigs is toe te voegen aan dit topic.

Alhoewel ik begrijp wat je met de oogkleppen bedoelt en ik helaas vroeger dagelijks met tè fanatieke Apple-fans om moest gaan is dat hier (in deze thread en de grote meerderheid van GoT) niet zo van toepassing denk ik. Daar was ook nog een interessant topic over in dit forum overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

MMach schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 04:46:
[...]Want let's face it, de Micro is beter dan de Mini-Pod. Het komt in elke vergelijking van de twee naar boven.
Afgezien van het feit dat een minder marketing-slurpende gedachte goed is, heeft ook tweakers.net in de review gesteld dat Apple's iPod beter is.

Anyways, dit topic is kansloos. Gezond verstand en reviews lezen kunnen al je vragen antwoorden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.