Ik heb in 2000 een cd-rom gekocht waarmee ik de basis van spaans kon leren. Toendertijd tuurlijk helemaal geen tijd meer ingestoken maar nu ik de tijd heb en de zin erin heb gekregen blijkt deze niet onder windows XP te werken. Hij start na enige tijd wel op maarhet klopt niet in de vorm van dat het processorsnelheid wegvreet... Wanneer ik dan ook een optie aanklik gebeurt er dan ook vrij weinig..
De cd-rom is op deze link te vinden;
CD-Rom
Ondanks dat deze van Academic is staat deze niet bij hun op de site vanwege een reorganisatie waarbij veel producten niet meer door academic worden verkocht of ondersteunt.
Heeft er iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.. De compabiliteit veranderen naar een eerdere windows versie helpt namelijk niet..
Emiel
De cd-rom is op deze link te vinden;
CD-Rom
Ondanks dat deze van Academic is staat deze niet bij hun op de site vanwege een reorganisatie waarbij veel producten niet meer door academic worden verkocht of ondersteunt.
Heeft er iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.. De compabiliteit veranderen naar een eerdere windows versie helpt namelijk niet..
Emiel