Ik ben dus aan het proberen om voor een
een script te schrijven wat als de ene WU klaar is de andere te starten, ik kom hier alleen totaal niet aan uit. Ik heb dus een aantal dingen zo gekopieerd van MSDN (OpenFile onder andere) en zelfs die werken niet dus vandaar even mijn vraag hier. Ik heb een lusje wat controleert of een bepaalde string voorkomt in de logfile. Als die string voorkomt (komt erin te staan als de unit klaar is) dan moet hij een service starten en eventueel de vorige stoppen. Zelf ben ik tot dit gekomen:
Bij fileopen gaat het dus al fout, terwijl dit rechtstreeks van MSDN komt. Ik mag blijkbaar niet " " gebruiken. Met sc.exe start ik een service voor de duidelijkheid.
edit:
ik beschik niet over een vb editor daar ik normaal java programmeer dus syntax fouten zijn goed denkbaar al krijg ik die niet meer als ik het script run.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
wshshell.run "sc.exe \\deskkip start FAH@D:+vouwen+folding@home1+fah502-console.exe", 3, False
do
FileOpen(1, "D:\vouwen\folding@home1\fahlog.txt", OpenMode.Input)
While Not EOF(1)
TextLine = LineInput(1)
x = InStr(1, Textline, "Finished Work Unit", 1)
If x > 0 then
check = true
End If
End While
FileClose(1)
WshShell.run "sleep 60", 3, False
Loop Until Check = true |
Bij fileopen gaat het dus al fout, terwijl dit rechtstreeks van MSDN komt. Ik mag blijkbaar niet " " gebruiken. Met sc.exe start ik een service voor de duidelijkheid.
edit:
ik beschik niet over een vb editor daar ik normaal java programmeer dus syntax fouten zijn goed denkbaar al krijg ik die niet meer als ik het script run.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 16:52 ]