Toon posts:

Beeld blijft hangen met Q3 en Call of Duty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

heb gisteren Q3 geinstalleerd, en vandaag Call of Duty. Heb nog al een vaag probleem - na een tijdje spelen (wat overigens zeer soepel gaat) hangt van het één op het andere moment mijn hele computer. Beeld staat stil, na een seconde of tien begint hij bij Q3 dan op een vaag groen beeld te springen, maar bij Call of Duty gewoon stil. Zit hier beneden met kleine lan, iemand anders had hier net ook al een keer last van.

System specs:
- AMD64 3000+
- 512 DDR Ram
- ATI9600

System specs vriend:
- Intel4 2.66GHZ
- 512 DDR Ram
- ATI9600 Pro

Iemand hier een oorzaak van? VInd het enorm raar probleem, nooit problemen en kan Counter Strike : Source ook zonder enig probleem spelen. Graag hulp want gaming LAN valt hier in het water door al dit!

Verwijderd

Q3 en CoD zijn tog opengl spellen he?, hoe heeft je vriend het opgelost, probeer eens andere settings voor opengl

Verwijderd

Topicstarter
Bij hem is het nu automatisch gestopt. Wat is openGL precies?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:26:
Bij hem is het nu automatisch gestopt. Wat is openGL precies?
OpenGL en Direct3D zijn talen waarin spellen geschreven worden, als ik me niet vergis. Niet te verwarren met DirectX, want hier maken beide talen gebruik van.

Hoe zijn je temperaturen?
Hoe zijn de spanningen van de voeding?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Heb je toevallig de 4.10 drivers er nog op staan? Er was hiermee een issue met Q3 engines (Punkbuster issue).
Laatste drivers (4.12) even installeren in dat geval. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 06:05 ]