Ik heb al een aantal topics voorbij zien komen over dat bijv. Eweka en DutchDSL gaan migreren naar fiberworld.
Nu heeft mijn relatief kleine provider ook besloten dit te doen.
Nu ben ik wel benieuwd naar de ervaringen met ADSL van Fiberworld.
Tot het einde van ons contract hebben we de voorwaarden van de oude provider, maar indien je niet opzegt krijg je bij verlenging automatisch de voorwaarden van Fiberworld.
"Bij beëindiging van het abonnement wordt een bedrag van € 77,35 berekend, als zijnde ontkoppelingskosten van het BBned netwerk."
Is dat nieuw?
Ook ben ik wel benieuwd hoe 'soepel' de overgang gaat verlopen, volgens mijn oude provider blijft alles hetzelfde.
Nu heeft mijn relatief kleine provider ook besloten dit te doen.
Nu ben ik wel benieuwd naar de ervaringen met ADSL van Fiberworld.
Tot het einde van ons contract hebben we de voorwaarden van de oude provider, maar indien je niet opzegt krijg je bij verlenging automatisch de voorwaarden van Fiberworld.
- Op hun website staat bij datalimiet "nee",
dit betekent waarschijnlijk dat ze een FUP hanteren, zijn ze hier streng in? - Nieuwsserver, wat valt daar van te verwachten? En is deze enkel text of ook binaries?
- Hoe is de bereikbaarheid van de helpdesk ?
"Bij beëindiging van het abonnement wordt een bedrag van € 77,35 berekend, als zijnde ontkoppelingskosten van het BBned netwerk."
Is dat nieuw?
Ook ben ik wel benieuwd hoe 'soepel' de overgang gaat verlopen, volgens mijn oude provider blijft alles hetzelfde.