Heeft iemand die al gespot??
Ik heb nu dus een Intelli Mouse Explorer en wil eigenlijk ook draadloos.
Ik heb nu dus een Intelli Mouse Explorer en wil eigenlijk ook draadloos.
Verwijderd
Jezus, chill man.Op donderdag 04 januari 2001 21:31 schreef Bendertino het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
UTFS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K heb je gelijk in. Maar je kan muizen hebben die op afstand opladen, net als die tandenborstels.Op donderdag 04 januari 2001 21:31 schreef Lord-M het volgende:
Lijkt me vrij moeilijk... draadloos en optisch... tenzij je iedere 10 minuten de batterijen wilt vervangen
[edit]
ff nagekeken... normale muis verbruikt 5V 20mA en een optische 5V 100mA
UTFS = use the f*cking searchOp donderdag 04 januari 2001 21:40 schreef Hazzz-E het volgende:
btw wat is UTFS, nog nooit van gehoord.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
May the Force be with You instead of Bill
Verwijderd
Je bedoelt een Wacom tablet. Die dingen hebben een draadloze muis. Alleen die werkt niet optisch (ook niet met bal), maar met EM geloof ik.Op vrijdag 05 januari 2001 11:58 schreef Helsie het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon met een soort kastje aan je PS/2 (of USB) poort werken dat de positie van je muis steeds bepaalt (ten opzichte van de ontvanger). Zo hoeft die muis niet veel signaal te verbruiken en wordt het complete verwerkingsgedeelte in het ontvangst kastje gedaan, dat wel gewoon stroom aan de pc kan onttrekken.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens.Op vrijdag 05 januari 2001 16:24 schreef G3R10 het volgende:
Ik zie het voordeel van een optical muis niet als ie draadloos is. Voor mij is het grote voordeel, naast het neit hoeven schoonmaken, dat ie veeeeel preciezer is. Een draadloze muis laat errug vaak wat steekjes vallen (ook al zit d'r geen stof in), dus je raakt het voordeel van het hele optische gedeelte gwoon weer kwijt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet maar ik heb bij mijn huidige muis (Logitech Cordless Mouseman Wheel) dus gewoon GEEN last van stof. Ik heb dat ding nu 4 maanden en er zit gewoon geen spoortje vuil binnen in het mechanische gedeelte.Op vrijdag 05 januari 2001 16:24 schreef G3R10 het volgende:
Ik zie het voordeel van een optical muis niet als ie draadloos is. Voor mij is het grote voordeel, naast het neit hoeven schoonmaken, dat ie veeeeel preciezer is. Een draadloze muis laat errug vaak wat steekjes vallen (ook al zit d'r geen stof in), dus je raakt het voordeel van het hele optische gedeelte gwoon weer kwijt.
wat een emotieOp vrijdag 05 januari 2001 18:32 schreef Juan het volgende:
GEBRUIK GVD NOU EENS DE SEARCH FUNCTIE HIER ZIJN AL 20 DUIZENDEN TOPICS OVERGEGAAN EN ALS JE EEN BEETJE NADENKT DAT KAN EEN DRAADLOZE OPTISCHE MUIS NIET........
AAAAAAARRRRRGGGGGHHHH
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Rot jij effe op man, dan antwoord je niet, de mensnen die nog wel willen antwoorden, doen dat.Op vrijdag 05 januari 2001 18:32 schreef Juan het volgende:
GEBRUIK GVD NOU EENS DE SEARCH FUNCTIE HIER ZIJN AL 20 DUIZENDEN TOPICS OVERGEGAAN EN ALS JE EEN BEETJE NADENKT DAT KAN EEN DRAADLOZE OPTISCHE MUIS NIET........
AAAAAAARRRRRGGGGGHHHH
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Goh, vreemd dat ik een optische, draadloze trackman heb dan....gewoon met een batterijtjeOp donderdag 04 januari 2001 21:31 schreef Lord-M het volgende:
Lijkt me vrij moeilijk... draadloos en optisch... tenzij je iedere 10 minuten de batterijen wilt vervangen
[edit]
ff nagekeken... normale muis verbruikt 5V 20mA en een optische 5V 100mA
*insert signature here
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Niet helemaal mee eens. Je moet hem wel degelijk schoonmaken. Mijn lens was namelijk vuil en dat zorgt voor leuk effecten in UTOp vrijdag 05 januari 2001 16:24 schreef G3R10 het volgende:
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Omdat ik lekker in m'n luie stoel zit met de trackman op de leuning misschien ? Of op schoot...? Lekker handig als je een draadje hebt....Op woensdag 24 januari 2001 04:14 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
pfff... een draadloze trackman... Je schuift toch niet met dat ding dus waarom zou je dan last hebben van dat draadje?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq