Ik heb nu de hele handleiding doorgespit en daar staat in dat de TV op Ext1 (Scart) en Ext2 (Scart) RGB ondersteund... nu heb ik mijn DVD speler hierop aangesloten en deze zorgt ervoor dat de TV automatisch op RGB springt... Nu heb ik bij mijn PS2 een RGB-kabel gekocht en deze aangesloten op EXT1 (omdat mijn dvd speler (zat eerst op ext1) op ext2 zit voert ext1 het geluid door naar ext2 en krijg ik op deze manier 5.1 geluid) maar nu springt de tv dus niet op het RGB signaal van de PS2 (ps2 in het menu ingesteld op RGB en Widescreen(16:9)). ook heb ik geprobeert hem op EXT2 en EXT3 (ext3 is met s-video en nogwat Link ondersteuning) maar ook dit mag niet baten.
Ik heb hem ook al op me broertjes TV (ook een sony) aangesloten en deze kan ik handmatig op RGB instellen wat een flinke verbetering is in beeldkwaliteit... die ik nu dus duidelijik mis
... wat dus inhoud dat de kabel wel goed is...
nu wil ik graag weten hoe ik dit moet gaan oplossen... ik ben nu echt ten einde raad... heb me ook al rot gegoogled en op got search gezocht maar kon het echt niet vinden....
Hoe krijg ik het voor elkaar dat de tv op RGB staat/springt????
Ik heb hem ook al op me broertjes TV (ook een sony) aangesloten en deze kan ik handmatig op RGB instellen wat een flinke verbetering is in beeldkwaliteit... die ik nu dus duidelijik mis
nu wil ik graag weten hoe ik dit moet gaan oplossen... ik ben nu echt ten einde raad... heb me ook al rot gegoogled en op got search gezocht maar kon het echt niet vinden....
Hoe krijg ik het voor elkaar dat de tv op RGB staat/springt????