Hoi wil een nieuwe HTPC gaan bouwen in een DIGN HV5 HTPC Case en die verbinden met mijn Harman Kardon AVR-4550 (hij heeft alle Dolby Digital goodies die je maar wenst)
Ik hoor overal dat de SoundStorm die op Nforce mobo’s zit zo geweldig goed is.
Mijn vraag is: is er een verschil tussen SoundStorm en SB Audigy of onboard S/PDIF als ik naar films en muziek luister of geld dit alleen voor games
En kan iemand mij uitlegen wat het verschil is tussen een SoundStorm en andere (on)board geluidskaarten wat betreft het aansluiten op een geluidsinstallatie
Ik heb nu een XBOX met een SoundStorm onboard en gebruik XBMC waar ik zeer tevreden over ben maar hij heeft een paar tekortkomingen
- 96KHz playback van een DVD ISO
- Vooruitspoelen alleen 2x 4x en dan 30x
- Terugspoelen alleen 30x
- Geen online tv-gids
- Geen PVR via de XBOX (gaat wel maar moet dan allen naar de server)
+ zeer simpel en handig in gebruik (zelfs mijn pa snapt het
)
+ meer gerijpt dan andere (HTPC) oplossingen (maar die worden wel steeds beter)
+ speelt 99,9% van alle A/V codec’s
Ik hoor overal dat de SoundStorm die op Nforce mobo’s zit zo geweldig goed is.
Mijn vraag is: is er een verschil tussen SoundStorm en SB Audigy of onboard S/PDIF als ik naar films en muziek luister of geld dit alleen voor games
En kan iemand mij uitlegen wat het verschil is tussen een SoundStorm en andere (on)board geluidskaarten wat betreft het aansluiten op een geluidsinstallatie
Ik heb nu een XBOX met een SoundStorm onboard en gebruik XBMC waar ik zeer tevreden over ben maar hij heeft een paar tekortkomingen
- 96KHz playback van een DVD ISO
- Vooruitspoelen alleen 2x 4x en dan 30x
- Terugspoelen alleen 30x
- Geen online tv-gids
- Geen PVR via de XBOX (gaat wel maar moet dan allen naar de server)
+ zeer simpel en handig in gebruik (zelfs mijn pa snapt het
+ meer gerijpt dan andere (HTPC) oplossingen (maar die worden wel steeds beter)
+ speelt 99,9% van alle A/V codec’s
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?