www.tweakers.net/gallery/107938/sys
Heb je al eens geprobeerd je cache te clearen, eventuele Norton producten en firewalls te deinstalleren, en om proxy servers aan en uit te zetten?
Ja, maar, norton producten deïnstalleren, ik ga niet zonder virusscanner het internet op en op die andere pc draait exact dezelfde norton antivirus en het heeft ook altijd gewerkt met deze norton. Ik heb verder alleen de ingebouwde firewall aanstaan van SP2, deze zal toch niet de toegang tot windowsupdate blokkeren?elevator schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:57:
Heb je al eens geprobeerd je cache te clearen, eventuele Norton producten en firewalls te deinstalleren, en om proxy servers aan en uit te zetten?
Lijkt mij ook niet maar zet hem gewoon eens voor de gein uit en probeer het ff.JTB81 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:22:
[...]
Ik heb verder alleen de ingebouwde firewall aanstaan van SP2, deze zal toch niet de toegang tot windowsupdate blokkeren?
En idd leeg je cache geheugen. Ff refreshen Ctrl+F5. En nog eens proberen.
is gebeurd, haald nix uit. cache is leeg, cookies weg, spyware/adware weg, antivirus uit maakt allemaal nix uit, daarom vind ik het ook zo vreemd
Verwijderd
C:\Program Files\WindowsUpdate\V4\files... zorg dat je dat kan aanmaken.
mocht daar wat staan gooi het dan weg...
mocht daar wat staan gooi het dan weg...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:19 ]
Pagina: 1