Toon posts:

jetway radeon 9800PRO voor 240 euro een goede koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik had even een snellevraag, ik kan een videokaart kopen bij iemand ik had gezegd dat ik sapphire wou maar nu zegt ie dat hij alleen jetway kan halen, ik heb gezocht hier en vond alleen
topics over jetway moederborden en 90% was negatief (lol)

maar aangezien een videokaart anders is had ik de vraag of ik hem moet halen, hij wilt hem voor 240 euro verkopen en het is een jetway radeon 9800PRO, zegt ie teminste

maar heeft iemand hier ervaring mee? ik heb namelijk al veel miskoopjes gehad en wil niet weer de fout in gaan

daniel

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
je wordt afgezet :)

http://www.tweakers.net/p...h&Cat2=521&Query=9800+pro

Nieuwprijzen voor bekende merken zijn lager :)

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:46
Ga gewoon voor de Sapphire, dan weet je zeker dat het goed zit, je kan wel je euro`s in je zak houden maar als die jetway nix blijkt te zijn zit jij met de gebakken peren

(ik lust geen peren, jij wel?)

je houdt geen euro`s in je zak, fopje :X

[ Voor 10% gewijzigd door Yofresh op 04-01-2005 14:38 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Verwijderd

Topicstarter
k nu weet ik dat ik word afgezet :P (nog niet gekocht dus maakt niet uit)
maar is de kaart zelf wel even goed als andere merken of bager?

EDIT: heb gezegd dat ik hem niet hoefde bestel wel bij iemand anders :)
thanks

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 14:43 ]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Qua snelheid zou het niet echt moeten uitmaken, want de ati-chip is hetzelfde. Qua levensduur en overclock-potentie zou ik het niet wagen en lekker een bekender merk pakken.

Verwijderd

Topicstarter
niemand hier in zeeland heeft ze niet meer, teminste in oost-souburg en middelburg :P
en ga niet meer via online bestellen, helaas

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:35:
hallo ik had even een snellevraag, ik kan een videokaart kopen bij iemand ik had gezegd dat ik sapphire wou maar nu zegt ie dat hij alleen jetway kan halen, ik heb gezocht hier en vond alleen
topics over jetway moederborden en 90% was negatief (lol)
Jetway maakt voor zover ik weet ook geen videokaarten, maar kant en klare PC's...
maar aangezien een videokaart anders is had ik de vraag of ik hem moet halen, hij wilt hem voor 240 euro verkopen en het is een jetway radeon 9800PRO, zegt ie teminste

maar heeft iemand hier ervaring mee? ik heb namelijk al veel miskoopjes gehad en wil niet weer de fout in gaan

daniel
240 Euro is voor een Radeon 9800 PRO sowieso duur, zeker als het zelfs van een merk is, die geen videokaarten levert, dus zou je betalen voor een doos met troep er in... ;)

Wat wel ZOU kunnen, is dat het een Radeon 9800 PRO kaart is, uit een JetWay PC, dus dat het een OEM videokaartje is, maar dat zou je dan na moeten vragen.

Je kan toch ook vragen aan diegene van wie je de kaart wil kopen, of dat je de kaart kan zien, en ook of je hem werkend kan zien... Dan weet je gelijk dat ie werkt en dat het echt een Radeon 9800 PRO is... ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:36:
niemand hier in zeeland heeft ze niet meer, teminste in oost-souburg en middelburg :P
en ga niet meer via online bestellen, helaas
Waarom zou je ze niet online bestellen? Weet je zeker dat je een deugdelijke kaart krijgt.

Verwijderd

Jetway, de bekende paarze moederborden met zo'n 30% uitval in de 1e maand. Daar zal ik niet zo snel iets van kopen, zeker niet 2ehands, en zeker niet voor zo'n prijs. En IMHO maken die géén videokaarten meer, sterker nog: ze zijn nogal stil het laatste jaar, ik zie d'r nooit meer iets van.

Verwijderd

Koop jezelf voor die 240 euro een 6600 GT of een 6800 LE van een bekend merk.... Waarschijnlijk ben je met die videokaarten goedkoper uit en ze zijn beiden nog sneller ook!

keuze vrij makkelijk lijkt me.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:54:
Jetway, de bekende paarze moederborden met zo'n 30% uitval in de 1e maand. Daar zal ik niet zo snel iets van kopen, zeker niet 2ehands, en zeker niet voor zo'n prijs. En IMHO maken die géén videokaarten meer, sterker nog: ze zijn nogal stil het laatste jaar, ik zie d'r nooit meer iets van.
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/video/images/jetway-radeon/jetway-radeon-front.jpg

blijkbaar toch wel :)

en weet je zeker dat je geen ECS bedoeld? die zijn imho nog net wat brakker dan jetway en maken WEL paarse mobos:)

Verwijderd

/me has ECS :'( maar daar komt verandering in :)

dat is geen 240 euries waard, neem dan een 6800LE ofzow of een standaard 6800

Verwijderd

Waarom zou je niet online bestellen helemaal als er niet echt veel keus bij jouw in de buurt is ? Zelfs als zou je in een grote stad wonen dan nog kan je soms beter online bestellen , dit scheelt je gewoon veel geld . ( mits goedkope winkel )
Kijk gewoon even rustig in de pricewatch op deze website , en lees de reviews van mensen weet je meteen of het een goede en of betrouwbare winkel is toch ! ?
Pagina: 1