Gisteren zat ik in de trein en ik had een nummer aangezet en wou volume aanpassen; deed 'm dus wat zachter maar er veranderde niks aan het volume... toen zette ik hem even uit maar toen ik 'm weer aan deed kon ik nog wel door me mp3s browsen maar ze niet afspelen (skipte gewoon oneindig door naar de volgende); had ook even een soort van vastloper (geen beeld, wel licht)
nu heb ik hem aangesloten aan me PC; hij begint gewoon netjes met baterij laden maar iTunes opende niet zoals normaal - ik zie helemaal geen verbinding met de PC
ik zou dan concluderen dat mijn hdd gestopt is met werken? of kan het nog wat anders zijn?
het is een 10 gig 2e gen. iPod trouwens, voor het geval dat nog wat uitmaakt
Is dit nog te herstellen of moet ik er nu mee terug naar waar ik 'm vandaan heb?
nu heb ik hem aangesloten aan me PC; hij begint gewoon netjes met baterij laden maar iTunes opende niet zoals normaal - ik zie helemaal geen verbinding met de PC
ik zou dan concluderen dat mijn hdd gestopt is met werken? of kan het nog wat anders zijn?
het is een 10 gig 2e gen. iPod trouwens, voor het geval dat nog wat uitmaakt
Is dit nog te herstellen of moet ik er nu mee terug naar waar ik 'm vandaan heb?