Graag wil ik weten of het slim is om een sli setup met 2 x300 kaarten te gebruiken.
Deze kaarten zijn vrij goedkoop. ipv 1 x600 pci kaart.
SLI kan niet met Ati kaarten.....dus je zult minimaal een Geforce 6600GT moeten nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:14:
Graag wil ik weten of het slim is om een sli setup met 2 x300 kaarten te gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door Tyranium op 04-01-2005 14:18 ]
Echt niet. Ook niet alle geforce 6 kaarten ondersteunen sli, en ook niet alle moederborden. SLI is niet handig voor slomere kaarten. ( is dit eigenlijk wel een serineuzi vraag? )Timmyboy_ schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:17:
Nee, het is niet zo dat een X600 2x zo goed is als een X300...
Ondersteunen ATI kaarten uberhaupt wel SLI?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
juist vanwege die naam werd ik argwanend.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:24:
heb me naam niet voor niets gekozen....
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Naast de juiste hardware moet je ook een set drivers hebben die SLI ondersteunen en Ati heeft die (beide) niet op dit moment.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:24:
maar ik dacht dat alle kaarten met pci-e gebundeld konden worden en dat je dan een sli setup had.