CSS Server Admin Topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Hallo mensen,

Sinds enige tijd ben ik admin geworden van een aantal css servers. Met behulp van HLSW en de commands red ik mij uitstekend, alleen zijn er met CS allemaal adminmod plugins etc. Zijn deze er ook al voor css? Op www.adminmod.org staat namelijk dat er nog geen 1 is. Maar zijn er niet meer adminmods?

Welke programma's gebruiken jullie voor het beheren van een server en waarom zijn die beter dan andere programma's?

:)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:05
pff ik weet niet of er anderen zijn. Maar met rcon en scripts kom je het verste. Met adminmod krijg je alleen als extra allemaal debiele FPS-slurpende gekleurde flikkermeldingen, niet echt "cool" ofzo

rcon all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Ik zat ook meer te denken aan manieren om bepaalde mensen te 'slappen', te killen en knife rounds te maken. Verder is het verbieden van bepaalde wapens erg makkelijk. Iemand die daar manieren voor weet?

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 10:59

bennierex

Pilot_Z

Maarten L schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:27:
Ik zat ook meer te denken aan manieren om bepaalde mensen te 'slappen', te killen en knife rounds te maken. Verder is het verbieden van bepaalde wapens erg makkelijk. Iemand die daar manieren voor weet?
Je zou daar verschillende config-files voor kunnen maken en dan bijv. dmv. rcon die config file executen op de server; "/rcon exec knife.cfg" bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door bennierex op 04-01-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:18
www.sourcemod.com >> naar het forum >> registreren >> daar zijn verschillende admin plugins te vinden, wel inloggen, anders kan je ze niet downloaden. Als je linux server hebt, probeer dan alleen de S.A.P. , want die anderen laten de meeste linux servers chrashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Ow! dank je wel! Het werkt allemaal perfect! :)

www.maartenlangelo.nl

Pagina: 1