Toon posts:

Welkomstvenster

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van Windows XP verschijnt er gewoonlijk een mooi inlogvenster. Dit valt uit te zetten en dan krijg je vervolgens een basis inlogvenster waar je je gegevens in moet voeren. Ik zou graag willen dat de pc in een keer doorstart zonder dat ik een welkomstvenster krijgt. Heeft iemand idee hoe ik dat moet realiseren. BVD

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Configuratiescherm - Gebruikers en wachtwoorden - Vinkje weghalen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven blabla..."

of iets in die trend :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad. Kan ook door rechtstreeks in je register in te voeren: [google=xp automatic logon] geeft alles dat je nodig hebt :Y)

Dit past beter in Windows Operating Systems, maar omdat hier op en buiten GoT al heel veel over is te vinden, sluit ik het ipv het te verplaatsen. Als je er niet uit komt: open een nieuw topic in WOS maar geef dan wel even aan waarom de normale manieren niet werken ;)
Succes.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Of TweakUI: Automatisch aanloggen; maargoed dit heeft niets met Software Algemeen te maken en past beter in Windows Operating Systems. Echter; aangezien het vrij simpel te vinden is, zet ik dit topic op slot in plaats van dat ik hem verplaats :)

[search=xp automatisch inloggen]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.