Toon posts:

Chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag op mijn P1 166mhz ook chello installeren ,heb ik daar alleen een netwerk kaart voor nodig ?
Er zit ook een 56k modem(ISA) in

Alvast bedankt Eric

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Je hebt geen modem nodig. Tenminste niet een modem voor een verbinding via de telefoonlijn. Als je bij Chello gaat krijg je de benodigde hardware erbij, dus waar maak je je druk om.

Je krijgt een netwerkkaart (3COM) en een kabelmodem (COM21)..

Dus niks kopen, krijgt het al..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

"Krijgt"? Die netwerkkaart moet je dus lekker (duur) betalen. Of je moet er al een hebben.
Of heb je al Kwello? Dan moet je in je kwello pc nòg een netwerkkaartje proppen en in die 166 ook. Verder weet ik 't niet. 't Mag trouwens niet van Kwello maar iedereen doet 't toch. :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Nee hoor die KRIJG je gratis. Je betaalt momenteel 149,- installatie kosten en geen abbokosten voor 3 maanden. Die 149,- is inclusief een 3com netwerkkaart. Als je zelf voor een kaart zorgt krijg je als nog die kaart kado.

Verwijderd

op die netwerk kaart moet honderd nogwat aan borg betalen d8 ik...

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Nee die borg is alleen voor je kabelmodem. Als je Chello opzecht krijg je 100,- terug en mag je de netwerkkaart houden. Hij is dus 100% gratis!!

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 22:25 schreef Waslijn het volgende:
Hij is dus 100% gratis!!
Tja ik ben al kabelverslaafd sinds A2000 dus dat wist ik niet. UPC krijgt die dingen natuurlijk ook voor f 4,50 per stuk of zo.

• yodax
  • Laatst online: 28-04 08:47
Het is tegenwoordig alleen gee stoere 3com kaart meer maar gewoon een gaar ding, kende het merk niet eens.

Heb hem door die gasten meteen laten vervangen door 1 van mijn eigen kaartjes :P

• BenJoep
Heb nog de stoere 3COM kaart, maar heeft veel problemen geven. Had al een 3com voor mijn netwerkie en die 2 gingen een beetje knokken. Heb er naast die 3com nu een of ander goedkoop netwerkkaartje gehangen en alles werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry sorry Heren voor het late reageren

Ik ben al abonnee van chello .
Het is voor mij de bedoeling om op die andere PC ,de 166mhz ook chello te gaan internetten

Groeten Eric

Verwijderd

Je moet heel simpel nog 2 netwerk kaartjes kopen. 1 stop je in de comp waarop ja al i-net hebt (daar zitten dan 2 netwerkkaartjes in) en 1 stop je in je p166.
kweenie welk OS je draait mocht het Win ME zijn doe je gewoon ff I-net verbinding delen en klaar. Is het iets anders moet je waarschijnlijk iets als Sygate ofzo d/l.

• BenJoep
Op donderdag 04 januari 2001 23:05 schreef BaCrew het volgende:
Je moet heel simpel nog 2 netwerk kaartjes kopen. 1 stop je in de comp waarop ja al i-net hebt (daar zitten dan 2 netwerkkaartjes in) en 1 stop je in je p166.
kweenie welk OS je draait mocht het Win ME zijn doe je gewoon ff I-net verbinding delen en klaar. Is het iets anders moet je waarschijnlijk iets als Sygate ofzo d/l.
Kijk allen wel uit dat je in die bak waar je 3com inzit niet nog een 3com stopt, is alleen zonde van je geld.

Pagina: 1