[IE] Autoaanvullen wissen

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb er al zo veel topics over bekeken, maar nergens staat het goed antwoord. Ik heb in mijn adresbalk zo veel geschiedenis staan, en dat wil ik allemaal weg hebben.

Nu heb ik de geschiedenis op de volgende manieren gewist:
- Extra --> internet opties --> Tabblad algemeen --> geschiedenis wissen
- Extra --> internet opties --> Tabblad inhoud --> autoaanvullen --> wachtwoorden wissen en formulieren wissen
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs (hier staat overigens niks in)
- Het programma window washer, maar die wist ook enkel de geschiedenis en ook niet het autoaanvullen

Als ik bij auto aanvullen de optie 'webadressen' uitvink, dan zie ik niks als ik in de adres balk iets intyp. Maar dit wil ik ook niet. Ik wil namelijk als ik bijvoorbeeld "ga" intyp, meteen "gathering.tweakers.net" zien. Maar ik wil wel alle zooi, dus alle sites die er nu instaan weg hebben.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

- Extra --> internet opties --> Tabblad algemeen --> geschiedenis wissen
Dat zou gewoon moeten werken. Heb je dit al eens geprobeerd te trashen:
C:\Documents and Settings\USERNAME\Local Settings\History
:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Double J
yep dat had ik al gedaan. Dat heeft ook geen zin.

Ik zal eens proberen IE te verwijderen en weer te installeren.

EDIT: Internet Explorer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft geen effect. Nog steeds verschijnt die irritante autoaanvul geschiedenis.

EDIT2: Er staat bij Extra --> internet opties --> Tabblad inhoud --> autoaanvullen, wel de knoppen "wachtwoorden wissen" en "formulieren wissen" maar niet de knop "webadressen wissen", en daar gaat het juist om. De andere twee worden netjes gewist.
Ik heb ook in het register wat rondgekeken, maar ook daar kan ik er niks vinden.

EDIT3: Ik heb nu ook het programma supercleaner geprobeerd, alles gewist en opnieuw opgestart. Maar ook dit werkt niet.

[ Voor 98% gewijzigd door Double J op 04-01-2005 12:23 ]

• Turismo
  • Laatst online: 23:46
Ik ken dat probleem, IE heeft de neiging zogenaamde "strays" achter te laten ook na al die acties die jij hierboven beschrijft.

Door middel van het programma PurgeIE Pro heb ik ook al die strays kunnen wissen.
Programma werkt lekker simpel, gewoon alle options op "on" zetten en dan op purge drukken.

hier te downloaden http://www.purgeie.com/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Historie wissen maal 2x wil wel eens helpen

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 18:28
www.download.com -> ccleaner downloaden (is freeware , da iepurge nie (8> )
super programmatje en daarmee kan je autocomplete ook laten wissen etc

[ Voor 24% gewijzigd door Morphine op 04-01-2005 14:39 ]

• Double J
Nog niet alles is weg met dat purgeIE, en ook niet met CCleaner. Als ik bijvoorbeeld de 'd' intyp, dan krijg ik van alles te zien:
- deze computer
- documenten
- download
- etcetera, etcetera

Ik zoek dus iets waarmee ik alles kan wissen.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dat zijn folders op de hd, geen geschiedenis, die kan je niet zomaar wissen, volgens mij is er wel een optie om hem uit te zetten, maar die weet ik zo niet meer uit mijn hoofd

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

ook ooit eens dat vage probleem gehad ... een simpele herstart was bij mij de oplossing. Ik kon niet terugvinden of je dat al geprobeerd had ... :7 B)

edit:

nadat je dus alles had gewist in internet explorer optie`s enzo ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 20:17 . Reden: verduidelijking wat ik bedoelde ;) ]

• Double J
Mr.Nobody schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:08:
dat zijn folders op de hd, geen geschiedenis, die kan je niet zomaar wissen, volgens mij is er wel een optie om hem uit te zetten, maar die weet ik zo niet meer uit mijn hoofd
Er staan niet alleen folders als ik de letter 'd' intyp. Ik krijg bijvoorbeeld ook dit linkje: dance.fm, dit is een site waar ik ooit eens op geweest ben. Dit is echt geen map op mijn computer.

Computer heb ik trouwens ook al opnieuw opgestart ja...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke OS praten we hierover?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:08
Rechtse muisklik op taakbalk,
Eigenschappen,
Start menu,
Customize/aanpassen,
Advanced,
rechts onder clear list.

ps in windows XP

[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 08-01-2005 20:20 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:20:
Rechtse muisklik op taakbalk,
Eigenschappen,
Start menu,
Customize/aanpassen,
Advanced,
rechts onder clear list.

ps in windows XP
Daar wilde ik dus ook naartoe :P Moet je trouwens wel ff kiezen voor Classic Start Menu ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• X-t-r-e-m-e
BtM909 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:21:
[...]

Daar wilde ik dus ook naartoe :P Moet je trouwens wel ff kiezen voor Classic Start Menu ;)
In het XP startmenu is het hetzelfde. Althans, bij mij is het als ik omschreven heb, en ik gebruik het XP startmenu.

• Double J
Ik heb win XP

• X-t-r-e-m-e
Probeer wat ik gepost heb, en het zou opgelost moeten zijn.

• Double J
Nope het is niet weg.

• X-t-r-e-m-e
Kan je helaas niet helpen dan. Ik heb net zelf alles gedaan wat hier gepost is.
Dus extra, opties, enz., en dus wat ik zelf gepost heb. Bij mij is nu alles gewist.

• Double J
Ik zit nog steeds met dit probleem, ik krijg die stomme adressen niet weg :( Het is gewoon zwaar irritant.

Het zijn allemaal van die selectieve dingen, bijvoorbeeld
Als ik de letter 'd' intyp krijg ik:
- D:\
- Deze computer
- diensten voor kleine ondernemingen
- Documenten

Als ik de letter 'g' intyp krijg ik:
- gathering.tweakers.net
- gathering.tweakers.net/forum

Als ik '[' intyp krijg ik:
- [W2k] Hoe bootable cd maken met NERO - Windows Operating Systems - GoT - Powered by React.url

En ik krijg nog veel meer, bij iedere letter of ieder teken. En ik heb net de geschiedenis en autoaanvullen gewist. Ik heb allerlei programma's geprobeerd.
Kan ik dit niet handmatig in het register weg gaan zitten halen? Ik ben echt ten einde raad ;(

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al eens op spyware gecontroleerd? Draai je toolbars oid?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

1. Log in onder een ander profiel dan je nu gebruikt (desnoods maak je een nieuwe aan).

2. Start een MS-DOS prompt. (start-->run-->cmd)

3. Wis alle inhoud van de volgende map: C:\Documents and settings\[Profielnaam]\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\

4. Log weer in op je oude profiel en het probleem zou opgelost moeten zijn.

EDIT: Probeer ook eens C:\Documents and settings\[Profielnaam]\Local Settings\History.IE5 te verwijderen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 18:21 ]

• Double J
Ik heb geen toolbars en ook geen spyware.
Ik ga nu de optie van Xsitis proberen!

EDIT: Ik ben in de MS-DOS prompt naar de map Temporary internet files gegaan. Daar heb ik gedaan: del content.ie5
Toen vroeg ie: wil je die verwijderen? Ja/nee. Dus ik typ ja.
Weer als mijn eigen gebruiker ingelogd, maar het helpt niks.

[ Voor 60% gewijzigd door Double J op 18-02-2005 18:08 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; de autocomplete komt ook niet uit de cache natuurlijk ;) En je history had je al eens leeggehaald: klik ;)

Ik zal eens wat harder naar dit probleem gaan kijken
edit:
Ik zit nu voor het eerst sinds enige tijd weer eens in IE... komen deze autocompletes niet gewoon uit je bookmarks? Volgens mij vind daar namelijk de autocomplete functionaliteit ook in plaats :)

edit:
En anders zet je dat autoaanvullen toch gewoon uit? Opties>Inhoud>AutoAanvullen>Webaddressen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Spider.007 op 18-02-2005 20:16 ]

---

Verwijderd

edit: inhoud verwijderd.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 00:02 ]

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-08 21:04

janklp

FortyTwo Capital

1 Extra
2 Internet opties
3 Inhoud
4 Autoaanvullen
5 Formulieren wissen

Zo moet het toch werken :)

• Double J
Ik kan het uitzetten, maar ik vind het wel handig.... Ik wil echter niet die adressen tegenkomen waar ik ooit een half jaar geleden een keer geweest ben.

@Januszjes: Nee zo werkt het helaas niet, jammer.

Ik denk dat ik echt in het register moet zijn. Ik weet alleen niet waar, het is zo groot :P

• jota
  • Niet online
Is dit niet wat je zoekt.....

Geen registratie, bovenstaande link wel......

Edit:
Euss is altijd sneller :) :)

[ Voor 48% gewijzigd door jota op 19-02-2005 06:38 ]

Verwijderd

To download and use it, you need to be a subscriber to the PC Magazine utility library.
http://www.mikeshardware.com/files_public/autowhat.zip
http://www.wbaudisch.de/DeletingHistory.htm

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-08 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Probeer anders nieuwe spyware scanner van microsoft, die heeft ook opties erin om al die geschiedenis te wissen.

• Double J
Ik heb dat autowhat uitgeprobeerd, maar die vind helemaal niks (geen 'autocomplete forms'). Dat werkt dus niet helaas.
Dat nieuwe programma van microsoft heb ik ook uitgeprobeerd, maar hiermee haal ik de linkjes ook niet weg! Echt superraar.

Het lijkt wel of het ergens vastgeroest zit waar het niet zou moeten zitten of zo.

Verwijderd

Hmmm, in XP en 2000 werkt het volgens mij heel simpel door SHIFT-Delete te gebruiken op de entry's die ik kwijt wil.

• Double J
Ik wil nog even terug komen in het topic dat ik een paar weken terug gemaakt heb. Ik heb toen mijn account gewoon weggegooid en een nieuwe aangemaakt. Alles was ok, tot vandaag. De ellende begon weer, telkens als ik een letter intyp krijg ik een suggestie:

Afbeeldingslocatie: http://img97.exs.cx/img97/9724/figuur114hd.png

Afbeeldingslocatie: http://img175.exs.cx/img175/130/figuur217rl.png

Ik heb de geschiedenis al gewist, tijdelijke bestanden, cookies, autoaanvullen. Weer allerlei verschillende programma's geprobeerd, maar het wil weer niet weg. En ik het echt geen zin om weer een nieuwe user aan te maken om van die irritante dingen af te zijn :( .

De instellingen voor autoaanvullen:

Afbeeldingslocatie: http://img13.exs.cx/img13/7233/figuur34ck.png

Er is geen knop webadressen wissen, maar dat is eigenlijk gewoon de geschiedenis die je moet wissen. Tenminste dat staat onderaan in het venster. Maar als je dat doet dan is het nog niet echt weg. Ik heb al allerlei programma's geprobeerd zei ik net ook, maar het moet toch weg te krijgen zijn. Er zal toch wel ergens in het register een deel zijn waar deze adressen in staan?

Wie helpt me?

• Double J
Ik weet het, het is een moeilijk probleem. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier zo hardnekkig last van heeft.

Ik formatteer overigens om het half jaar mijn computer, maar het is iedere keer zo dat er na 3 weken altijd weer van die irritante adressen in staan. Dus het is ook na een volledige clean install. Daarom lijkt het me dat ik niet de enige ben die er last van heeft.

Help

• Double J
Nog een kick B)

• Double J
Ik kan me niet voorstellen dat niemand een oplossing heeft.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het is mezelf net gelukt met System Mechanic, kwam ik toevallig tegen in de search
Pagina: 1