Toon posts:

[XP] Na installatie gaat pc niet meer vanzelf uit*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet zeker of dit helemaal het goede forum is, zoniet dan moet een mod het maar verplaatsen ofzo.

Mijn ouders hebben dus een p2 350Mhz. Hier stond eerst altijd win98 op en als je de pc dan afsloot ging de voeding ook vanzelf uit. Totdat ik er win xp op had gezet. Nu moet je iedere x het knopje van de voeding omzetten voordat die uitgaat. Maar die voeding heeft het dus min of meer begeven en ik had er daarom een 300watt voeding ingestopt die ik nog had liggen. Maar daar zit dus geen aan/uit knop op en nu moet je de stekker eruit trekken voordat de pc helemaal uit gaat.

Weet iemmand hoe ik dit kan maken? want een atx voeding hoort eigelijk toch gewoon uit de gaan na het afsluiten en voordat ik xp installeerde deed die dat ook gewoon.

• tinustr
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 17:04
kijk eens bij de hardware device. Als je hier selecteerd dat je ook de verborgen hardware wil laten zien, krijg je een device met een rood kruis er door. Enable deze en je pc zal weer automatisch uitgaan.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
Nieuwere bios erop zetten. Is nu niet geheel ACPI compliant.

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ga naar het configuratiescherm > engergiebeheer > APM > schakel apm in. Daarna moet ie gewoon weer uitgaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
tinustr schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:39:
kijk eens bij de hardware device. Als je hier selecteerd dat je ook de verborgen hardware wil laten zien, krijg je een device met een rood kruis er door. Enable deze en je pc zal weer automatisch uitgaan.
Bedankt dat werkt :)

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:35
Toevallig installeer ik net een Compaq Deskpro EN (350 MHz) en die ging opeens ook niet meer uit :P

De tip uit dit topic hielp :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
nog even een klein titelfixje: [pentium2] Na installatie xp wil pc niet meer uit > [XP] Na installatie gaat pc niet meer vanzelf uit*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1