Gevoelig onderwerp - Gevoelig draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
nieuws: Arrestatie wegens e-mailen nabestaanden van vermisten
jah en 'hun zijn dood' is zo belabberd Nederlands dat het een fok gehalte heeft
Staat op 1 8)7

deze verkondigt imho identiek hetzelfde als deze, maar toch staat de eerste op 0 en de tweede op +2 :?
1969? dan ben je ongeveer net zo oud, en aan je opmerking over de stommiteit van mensen te lezen, ook net zo intelligent
lekker flamen >:)

dit is een antwoord op deze vraag. De vraag zelf is imho niet meer dan een +1 waard, en het antwoord dat aangedragen wordt mag imho wel wat hoger dan de 0, alleen al vanwege de 'originele' denkwijze. Deze stelt dezelfde vraag overigens een minuutje later, dus geen dubbelpost maar mag wel iets lager dan 2, net zoals de eerste vraag.

Deze verwijst naar de fraudeurs die er geld uit slaan en haalt aan dat die het voor hun profijt doen, maar dat het van deze man totaal onzinnig is. Een kleine 'informatief' mag imho wel vanwege de verwijzing naar de fraudeurs?

...

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Yoeri schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:06:
deze verkondigt imho identiek hetzelfde als deze, maar toch staat de eerste op 0 en de tweede op +2 :?
In principe een lege reaktie, zeker door het commentaar op de verwachte moderatie. Een zekere +0 - ware het niet dat er een paar steekhoudende reakties op volgen, dus ik zou 'm zichtbaar willen houden en voor 1 puntje ga ik in dit geval maar niet PM'en. Andere meningen van harte welkom. Alle andere posts die niet meer dan "ziek!" te melden staan dacht ik terecht op 0, al was het maar wegens dubbelpost.
[...]
Staat op 1 8)7

[...]
lekker flamen >:)
Die zijn van dezelfde poster, een nieuweling - maar ééntje die wel wat sturing kan gebruiken. Heb de tweede wegens flame uit de categorie " :r " naar -1 geholpen, de eerste is denk ik gewoon een nulletje. Nadere actie wordt overwogen.
dit is een antwoord op deze vraag. De vraag zelf is imho niet meer dan een +1 waard, en het antwoord dat aangedragen wordt mag imho wel wat hoger dan de 0, alleen al vanwege de 'originele' denkwijze. Deze stelt dezelfde vraag overigens een minuutje later, dus geen dubbelpost maar mag wel iets lager dan 2, net zoals de eerste vraag.
Beide vragen staan op +2, antwoord op +1, lijkt me redelijk. Had even de neiging het antwoord hoger in te schalen - zoals je zegt wordt hier tenminste even nagedacht ipv meteen "ziek!!!111" te roepen - maar geen reden voor harde actie :)
Deze verwijst naar de fraudeurs die er geld uit slaan en haalt aan dat die het voor hun profijt doen, maar dat het van deze man totaal onzinnig is. Een kleine 'informatief' mag imho wel vanwege de verwijzing naar de fraudeurs?
Inderdaad. Mijn motivatie voor een klein plusje was overigens dat deze post beter dan anderen de zinloosheid probeert te omkaderen, hij staat iig op +0,51 en dat is net mooi :+

Ik heb de draad even helemaal doorgefietst, d'r staan nog wel een paar twijfelgevallen méér in:

Deze slaat de plank fraai mis, +2?
Deze is vrij grof. +2 grappig of een ingreep?
Deze is ten dele dubbelpost, is het extra vlees een +3 waard?

En dan het verhaal Fok! (heavily edited). +2? Nee dus, en dubbelpost ook: PM'ed > 0. Voor de rest veel toegevoegde "en wat doet dit hier?"-zinnen, control-F op "fok" en geef me je mening :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 04-01-2005 23:44 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.