[NAV 05] Repair-poging bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36
Deze fout krijg ik 3x als ik het systeem opstart (na het aanmelden):
-weg-

Ik heb deze fout onlangs al gehad, toen heb ik NAV verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (duurde meer dan een uur :| ), dus ik heb geen zin om dit nog 'ns te doen..

Deze fout begon bij mijn weten niet op te treden na het installeren van iets of zo...

Wie kan mij helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door CyberThijs op 28-07-2023 19:33 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:29

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Die foutmelding heb ik ook eens gehad en nadat ik systeemherstel had utgeschakeld kreeg ik de melding niet meer.. Daarna systeemherstel weer ingeschakeld en nooit meer de melding gehad :?.. Ik heb dus eigenlijk geen flauw idee of het daardoor gekomen is of dat het zichzelf spontaan heeft opgelost. Maar je kunt (als je niet teveel waarde hecht aan je herstelpunten) eens proberen of het op te lossen is door systeemherstel (tijdelijk) uit te schakelen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:48
Zet de map van snelkoppelingen naar norton antivirus wat in je startmenu staat weer terug naar de hoofdmap van het startmenu. (dus start>all programs> ipv start>all programs>*custom map*)

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• CyberThijs
Althalus schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:04:
Zet de map van snelkoppelingen naar norton antivirus wat in je startmenu staat weer terug naar de hoofdmap van het startmenu. (dus start>all programs> ipv start>all programs>*custom map*)
Dat zal het zijn, bedankt voor de tip :)

(Waarom maakt NAV hier een prob van???)

• CyberThijs
Helaas moet ik op m'n woorden terugkomen: ik heb zowel systeemherstel afgezet als de map van "Norton Antivirus" weer in C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's gezet, maar het probleem blijft terugkomen :'(

Heeft iemand een ander voorstel? Is het misschien een virus?

• CyberThijs
*bump* :'(

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk dat je toch nog eens een re-install doen. Misschien dat het nu omdat systeemherstel afgezet is goed gaat. :)

Signature

• CyberThijs
Mja, ik heb geen andere keus zeker? Weer een uurtje herinstalleren, updaten etc :(

Bedankt voor al jullie tips

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik verplaats je topic even naar Software Algemeen, misschien dat ze daar nog een nuttige bijdrage aan dit topic kunnen leveren. :)
Beveiliging & Virussen -> Software Algemeen

Signature

• speek1984
  • Laatst online: 05-09-2025
Hey CyberThijs,

ik heb hetzeflde probleem bij NAV 2005. Zit nu op school en heb ff de symantec knowledge base geraadpleegd. Hier wordt men steeds doorgestuurd naar de volgende link:

http://service1.symantec....90712504306?Open&src=nl_w

Ik heb niets hiervan nog geprobeerd, maar zoek het vanavond uit.

Suc6 ermee verder,

Speek

"It's about time you showed up Fox!"

Pagina: 1