[Outlook] Relaties tussen contactpersonen*

Pagina: 1
Acties:

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Ik heb al mijn kennisen en vrienden , familie in mijn outlook contacts en pda zitten
Is het mogelijk bepaalde relaties tussen je contacts te maken.

Voorbeeld :

Persoon A en B wonen samen.
Je kan je contacts invoeren met : A & B achternaam
Dus 1 contact met de familie naam en 1 x het adres.

Maar als je specifieke eigenschappen van A en B in wilt voeren (geboorte datum , werk gegevens etc) zal je deze contacten separaat in moeten voeren.

Is er dan een manier nog om aan te geven dat A & B aan elkaar gerelateerd kunnen worden?

ik heb deze optie niet gevonden in Outlook 2003 of 2000 ..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Voor zover ik weet kan je dit niet doen in Outlook. Ik sloop de overtollige caps even uit Outlook, omdat deze nogal schreeuwerrig overkomen.

Outlook is geen os, dus ik verplaats ook je topic nog even. Lees hier Windows Operating Systems - Policy nog even over door :)

Windows Operating Systems > Software Algemeen

[ Voor 34% gewijzigd door sanfranjake op 04-01-2005 09:27 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:54
Dat probleem heb ik ook, ben benieuwd.

Het is bvb ook vervelend als ze samenwonen, elk een gsm hebben, maar ook 1 vaste lijn.
Zet je je samen, kan je geen verjaardagen en zo gebruiken)
Zet je ze apart, dan flipt mijn nokia als er van de vaste lijn wordt gebeld omdat er 2 contact zijn met die nr. :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

In standaard Outlook niet voor zo ver ik weet. "Elke" CRM/relatiebeheer applicatie kan dat wel. Ik weet eigenlijk niet zeker of de afhankelijk van de versie met Office meegeleverde Business Contact Manager het ook heeft (ik gok van niet eigenlijk), maar kijk daar even naar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
OK thanks :) .. Ik zal even mijn blik daarop werpen.
Sorry sanfranjake , had er even niet opgelet dat het alleen OS zaken waren. Ik had beter kunnen weten :) ...