Hallo allemaal!
Ben een newbee maar niet zo nieuw dat ik de Search en Google niet ken
. Heb dus al flink research gedaan maar ik blijf met een probleem zitten waar ik gewoonweg niet uitkom.
Ik gebruik Windows XP Pro (Engelse Versie) en sinds een tijdje staat mijn Control Panel ineens op de XP View. Heel irritant want ik had voorheen altijd e Classical View.
Normaal gesproken heb je links bovenin je Control Panel een optie om te switchen naar Classical View, maar dat ontbreekt nu.
Eigenlijk moet je dus dit zien:

Maar ik zie dit:

Vervolgens is er nog iets vreemds aan de hand. In je Start Menu moet je namelijk ook kunnen kiezen of je de XP View wilt of je kunt een vinkje zetten voor "Classic Start Menu".
Hier heb ik het tegenovergestelde probleem...ik kan dat vinkje niet weghalen!
Dat is toch vreemd of hoe zie ik dat? Ik heb zelf echt geen idee hoe dit in een keer zo kan. Ben wel een tijdje terug op vakantie geweest en toen heeft iemand op mijn huis gepast, wellicht wat instellingen veranerd onbewust...maar dat zou toch weer terug gezet moeten kunnen worden?
Hoop dat jullie enig idee hebben hoe ik deze vieze bug
uit mijn pjoeter kan halen want ik irriteer me er mateloos aan (dat blijkt wel want een normaal mens ligt om 4.43 gewoon in bed en dat zou ik dan ook graag doen...kan er alleen niet tegen dat ik dit probleem niet krijg opgelost!
)
Ik hoor het graag!
Groetjes Jackie
Ben een newbee maar niet zo nieuw dat ik de Search en Google niet ken
Ik gebruik Windows XP Pro (Engelse Versie) en sinds een tijdje staat mijn Control Panel ineens op de XP View. Heel irritant want ik had voorheen altijd e Classical View.
Normaal gesproken heb je links bovenin je Control Panel een optie om te switchen naar Classical View, maar dat ontbreekt nu.
Eigenlijk moet je dus dit zien:

Maar ik zie dit:

Vervolgens is er nog iets vreemds aan de hand. In je Start Menu moet je namelijk ook kunnen kiezen of je de XP View wilt of je kunt een vinkje zetten voor "Classic Start Menu".
Hier heb ik het tegenovergestelde probleem...ik kan dat vinkje niet weghalen!
Dat is toch vreemd of hoe zie ik dat? Ik heb zelf echt geen idee hoe dit in een keer zo kan. Ben wel een tijdje terug op vakantie geweest en toen heeft iemand op mijn huis gepast, wellicht wat instellingen veranerd onbewust...maar dat zou toch weer terug gezet moeten kunnen worden?
Hoop dat jullie enig idee hebben hoe ik deze vieze bug
Ik hoor het graag!
Groetjes Jackie