Toon posts:

Weergeven pagina's in bepaalde cell, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site gemaakt, bestaande uit een tabel: http://www.xs4all.nl/~moeys/bos/

Nu wil ik dat de content pagina's weergegeven wordt in de middelste cel, dus het grote witte vlak onder de buttons (die nog niet werken). De site moet compatible zijn met 800*600 en 1024*768, dus als ik iframes gebruik weet ik niet hoe groot ik de cel moet maken, want in 800*600 loopt de cel dan bijv. wel het scherm uit en bij 1024*768 niet.
Aparte pagina's maken met telkens de content gewoon in die cel geplaatst is ook niet ideaal omdat de flash animatie dan iedere keer opnieuw begint te draaien. Heb ook frames geprobeerd, om zo te zorgen dat de bovenste frame met de flash animatie niet verandert, maar het aansluiten van de twee frames is niet goed af te stellen omdat de site op twee resoluties moet kunnen draaien.

Heeft iemand een idee om de pagina's goed te laten weergeven in het witte vlak, zonder het bovenste gedeelte met de twee flash animaties wordt verstoord?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
Bij mij geeft 'ie de pagina's zowieso op een standaard maat weer. Snap daarom niet echt wat nou precies je probleem is. :) Ooit wel eens met de gedachte gespeeld om 100% waardes te gebruiken in je width/height? Misschien wel het overwegen waard.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper vraagt zich overigens af waarom dit gedaan moet worden met tabellen? Als ik zo het ontwerp zie kan het makkelijk middels CSS en HTML (divs, e.d.) worden opgelost en niet middels tabellen, zoals nu gedaan wordt

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
En Woudloper neemt nog een stapje hoger ;)

Ik denk ik begin simpel :o

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Maak je pagina voor 800x600 en centreer 'm, dan ziet hij er bij 1024x768 (en iedere andere hogere resolutie) toch ook goed uit of snap ik nou je probleem niet goed?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Woudloper schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:29:
* Woudloper vraagt zich overigens af waarom dit gedaan moet worden met tabellen? Als ik zo het ontwerp zie kan het makkelijk middels CSS en HTML (divs, e.d.) worden opgelost en niet middels tabellen, zoals nu gedaan wordt
ow dear, daar heb je ze weer; de css!
de Cascading SchutzStaffel
snel verberg je!

ALS die jongen het fijn met tabellen wil doen, LAAT hem het dan ook fijn met tabellen doen ONDANKS dat het ook anders kan. sjeez.

plaats in je witte vlak gewoon een iframe die precies zo groot als die cel en vervolgens ga je daar je content in pompen :)

code:
1
<iframe src="bestand.html" name="foo" marginwidth="0" marginheight="0"  frameborder="0" width="100%" height="100%" scrolling="no"></iframe>

of iets dergelijks

[ Voor 23% gewijzigd door XangadiX op 04-01-2005 16:05 ]

Stoer; Marduq

Pagina: 1