Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[userfilter] berichten niet kunnen zien van users

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
is het mogelijk om een leuke feature in te bouwen als user filter? zodat je kan instellen van wie je liever geen berichten wil zien. evt wel zoals je @ frontpage hebt dat van dat er een bericht van die user tussen zit maar dus niet leesbaar is..

soort van iets uitklapbaars dus maken.. idee? of te omslachtig? te veel werk / onmogelijk?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik gok dat [rml][ FEAT]Ignore user[/rml] genoeg uitleg geeft ? ;)

Verder kan iemand die je totaal niet mag in bijvoorbeeld de HK best eens een goed antwoord geven op een thread in bijvoorbeeld NOS of PW of zoiets, en dat zou je dan missen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
moto-moi schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:16:
Ik gok dat [rml][ FEAT]Ignore user[/rml] genoeg uitleg geeft ? ;)

Verder kan iemand die je totaal niet mag in bijvoorbeeld de HK best eens een goed antwoord geven op een thread in bijvoorbeeld NOS of PW of zoiets, en dat zou je dan missen ;)
jullie negeren niemand.. maar als ik iemand wil negeren ;) :P
niet iedereen mag je.. kan net zo dat je mij ook het liefste wil negeren.. dan is het bouwen van zon optie toch handig of ben ik raar?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat is echt niet leuk, want net als jij iemand negeert zul je zien dat ie een fantastische techpost maakt die jij niet ziet in een topic omdat je hem negeert, waarna jij ook gaat posten. Dan gaat er vanalles langs, over en door elkaar heen lopen lijkt mij :)

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

In de praktijk heb je er gewoon geen bal aan omdat je ineens halve discussies ziet, oftewel de hele discussie doordat je de quotes van de persoon alsnog wel ziet. Je schiet er dus geen bal mee op ;)

Professionele website nodig?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

with_curry684.gif :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.