problemen met webcam (sneeuw in msn)

Pagina: 1
Acties:

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
hey mensen ik had vandaag een webcam aan geschaft voor me broertje en kreeg weer eens een merkwaardig pobleem. (ik heb deze webcam logitech QuickCam communicate)
ik heb alles netjes geinstaleerd van af de cd. gekeken of hij werkte... en dat ging allemaal na behoren.

het probleem naderde toen ik dus die cam wou gebruiken op msn 6.2 met de ondersteunende windows messenger 5.1

SPIKKELS - SNEEUW :S

geen normaal beeld wat wel het geval was op de software. daar is alles gewoon "normaal"

ik kon niet echt wat vinden over dit probleem op inet!

wie kan mij helpen of kent dit probleem?

tnx owen

iMac 2020 i7

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-07 11:09

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

al een ander programma gebruikt om je cam mee uit te lezen?

al een andere usb poort geprobeerd

al een andere pc geprobeerd

Bedankt alvast

• o.poulssen
ik heb wel degelijk andere programma's gebruikt en alles natuurlijk geprobeert te updaten.

hielp niet helaas. ook het gebruiken van een andere camera die wel werkt op een andere pc aangesloten en mocht niet baten

het leek mij dus een software matig probleem.

ik heb verschillende usb poorten geprobeerd en had geen zin. ook de software is al er afgehaald en er op gezet.

de zelfde camera heb ik nog niet op een andere pc gebruikt. dat zal ik morgen even proberen :D

nog steeds enige hoop :D

cja

iMac 2020 i7

Verwijderd

heb je geen tv tuner of tv in of iets dergelijks? Kijk eens of MSN wel de goede webcam gebruikt.

• o.poulssen
mh... ik zal kijken maar voor zo ver ik weet heb ik geen ander ingangen...

iemand anders een idee? ik heb zelf niet het idee dat het aan de cam ligt aan gezien een andere die op de zelfde pc ook het zelfde probleem heeft

iMac 2020 i7

Verwijderd

Ik zal het simpel houden:

Doorloop de wizzard voor de webcam. Ik heb dat probleempje ook een paar seconden gehad.
Alleen weet ik dat mijn videokaart ook een video-in heeft. Die gebruik ik wel eens. Omdat de kaart ook "denkt" dat er een tuner in zit, die er dus niet in zit, geeft hij ruis en spikkels.
Even de juiste cam kiezen in de wizzard en het werkt.

• o.poulssen
tnx ik denk dat dat het is! ik gaat zo even proberen hoe en wat te fixeren

groet owen

iMac 2020 i7

Verwijderd

En? Werkt het?
Pagina: 1