Toon posts:

[XP] prullenbak na leging bomvol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik merkte dat mijn schijfruimte langzaam begon te verdwijnen heb ik met spacemonger mijn schijven ( iedere van de 4 schijven mis ik gigs) eens onder de loep genomen. Ik ondekte op iedere schijf een flinke gevulde recycler varierend van 1 tot 2 gig.
Dit is bijzonder vreemd aangezien dit de maximaal ingestelde grootte van de prullenbak overschrijdt en niet te vergeten de prullenbak leeg is.....

ik kan mijn schijfruimte nu simpel terugkrijgen door de bakken in spacemonger te legen maar het lijkt me sterk dat XP hier geen oplossing voor heeft.

Zou iemand mijn kunnen vertellen hoe het komt dat een geleegde prullenbak op iedere partitie een volle bak achterlaat????

btw ik heb dit aangevinkt" bij eigenschappen prullenbak>>"1 instelling voor alle stations"

wie weet raad?? bvd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 00:07 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Indien fs = NTFS staat onder Recycler minstens 1 submap. Bij een herinstallatie blijven voor zover ik weet oude submappen staan, wellicht is dat het probleem? (herinstallatie met gevulde prullenbak gedaan zegmaar)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
heb idd vorige week image over de c gegooid. Dat zou heel goed de oplossing kunnen zijn. Thanks :P

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk even in Windows Operated Systems - FAQ , neem alle opties goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters