Na veel searches en het lezen van rieviews van mestal engelse siteben ik over gegaan tot de aanschaf van een Coolermaster Centurion CAC-T01 (een zwarte).
Hij is nog niet binnen, maar atro levert heb deze week.
tadaaaaa

met bijbehorende kapjes:

Nu wou ik vragen of heir mensen zijn die ervaring met deze kast hebben, en welke mods zij hebben toegepast. Eeen window lijkt me leuk, maar dat wordt dremelen, omdat er geen sidepanel voor deze kast bestaat.
Als iemand een beetje een review heeft, of er iets over kan vertellen; graag, ik ben nog niet echt thuis in modding etc. Kom net kijken, maar ben benieuwd wat men van deze kast vind....
Voor de liefhebbers: hij is dus te koop bij atro.nl in zilver en in zwart voor 39 eurie.
edit; oi spelvaut, hoe verander ik de topictitel??
Hij is nog niet binnen, maar atro levert heb deze week.
tadaaaaa

met bijbehorende kapjes:

Nu wou ik vragen of heir mensen zijn die ervaring met deze kast hebben, en welke mods zij hebben toegepast. Eeen window lijkt me leuk, maar dat wordt dremelen, omdat er geen sidepanel voor deze kast bestaat.
Als iemand een beetje een review heeft, of er iets over kan vertellen; graag, ik ben nog niet echt thuis in modding etc. Kom net kijken, maar ben benieuwd wat men van deze kast vind....
Voor de liefhebbers: hij is dus te koop bij atro.nl in zilver en in zwart voor 39 eurie.
edit; oi spelvaut, hoe verander ik de topictitel??
[ Voor 6% gewijzigd door dano_nl op 04-01-2005 11:29 ]
Meh