Coolermaster Centurion CAC-T01

Pagina: 1
Acties:

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-02 16:49
Na veel searches en het lezen van rieviews van mestal engelse siteben ik over gegaan tot de aanschaf van een Coolermaster Centurion CAC-T01 (een zwarte).

Hij is nog niet binnen, maar atro levert heb deze week.

tadaaaaa
Afbeeldingslocatie: http://atro.nl//images/centzwart.jpg

met bijbehorende kapjes:
Afbeeldingslocatie: http://atro.nl//images/AFP-U02-E1%20Black.jpg

Nu wou ik vragen of heir mensen zijn die ervaring met deze kast hebben, en welke mods zij hebben toegepast. Eeen window lijkt me leuk, maar dat wordt dremelen, omdat er geen sidepanel voor deze kast bestaat.

Als iemand een beetje een review heeft, of er iets over kan vertellen; graag, ik ben nog niet echt thuis in modding etc. Kom net kijken, maar ben benieuwd wat men van deze kast vind....

Voor de liefhebbers: hij is dus te koop bij atro.nl in zilver en in zwart voor 39 eurie.

edit; oi spelvaut, hoe verander ik de topictitel??

[ Voor 6% gewijzigd door dano_nl op 04-01-2005 11:29 ]

Meh

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 20:40
SpelFout ;)
Maar idd, in je tekst staat ook collermaster. Dat moet je ook ff aanpassen en topic title moet volgens mij een mod doen ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34

breinonline

Are you afraid to be known?

Ervaring met modden heb ik niet met deze kast. De kast zelf wel. Hij zit niet erg geweldig in elkaar. Het is een soort waaibomen-aluminium wat Coolermaster gebruikt heeft. Dat maakt hem ook heel geschikt om te modden, er valt nog wat te verbeteren ;) qua uiterlijk is het een mooie kast en heb ik zeker geen aanmerkingen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• dano_nl
is de kast makkelijk in gebruik? ik ga voor het eerst mn troep van de ene kast (microstarsmuckkast) overgooien naar deze kast. Dat is toch wel goed te doen met dit ding?

Meh

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat mag geen probleem zijn. Gewoon rustig schroeven en kijken/onthouden hoe alles uit je oude kast gaat. Veel plezier en suc6 met omschroeven. 8)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• dano_nl
zijn er nog meer mensen die deze case hebben en er wat over kunnen vertellen? ;)

oeh ik zie dat mn topic is aangepast! dank!

Meh

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuk idee vindt voor deze kast
Afbeeldingslocatie: http://forums.themadmodder.com/images/modofthemonth/jessalba452trigun01.jpg
Pagina: 1