Toon posts:

Aopen Aeolus 6600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Allereerst wil ik iedereen hier het allerbeste wensen voor 2005.. _/-\o_
Mijn probleem:
Sommige spellen zoals HalfLife2, LOTRBOFME, starten niet zoals het hoort. ik zie na een menuutje helemaal niets...zwart beeld of beeld met diagonale onderbroken strepen..mijn ps loopt dan vast , bij tron 2.0 ken ik wel de eerste trainingslevel doorstaan maar als ik naar een tweede level wil jumpen. loopt mijn nieuwe pc ook vast..zwart beeld..
Ik dacht eerst dat dit een driver probleem was, maar ik heb 4 verschillenden soorten al geprobeerd (Nvidia 6631,6681,6703 en 6693), niets helpt...
weet iemand hoe dit kan gebeuren? is er een oplossing mogelijk?
Alvast dank... :>

Specs:
P4 3,0 Mhz
moederbord: asus AI P5GD1
videokaart : aeolus 6600
Soundblaster Live 5.1
200 gig harde schijf

Verwijderd

Laat ik al 2x een Aopen 6600GT AGP terug gebracht hebben.
Voor een systeem van m'n zwager.
De eerste kwam geen enkele 3dmark test door.
De 2de gaf na zo'n 2 uur de geest. Eerst super, maar na die 2 uur start een spel wel op maar zelfs 't menu in 't spel is al traag laat staan de game zelf. In 't menu van UT2004 hielp alleen Ctrl-Alt-Del. Beide geRMAed en een 9800Pro gehaald (40 euro goedkoper en andere 6600GT AGP waren niet te leveren)

IMO troep dus die Aopen kaartjes. Nog nooit heb ik 2 hardware onderdelen na elkaar gehad die beide kapot gingen.
Ik zou 'm RMA'en en een ander merk kaart halen. Leadtek bijvoorbeeld. Daar heb ik inmiddels voor mezelf en m'n broer 2 van gehaald ( PCIe 6600GT ) en beide lopen alweer ff perfect.

Verwijderd

Topicstarter
;) bedankt voor de tip alvast...ik ga morgen terug naar mycom in almere, laat ze dan vervolgens testen..erg benieuwd, hoop wel dat ik het kan inruilen met een andere!!!
Duimen voor me!!!