hallo, ik heb het volgend probleem: ik heb net een nieuwe pc laten bouwen en alles werkt perfect dus ook nieuwe windows install en nog helemaal clean enzo. Maar nou ben ik gewoon in windows aant werk en niks aan het handje en dan opeens het volgende: ik krijg een zwart scherm ( mijn monitor ledje gaat knipperen dus soort van standy modus) en me computer loopt nog gewoon door, maar ik krijg niks meer op beeld. Ik kan op me toetsenboord rammen wat ik wil maar ik krijg gewoon niks terug op het scherm het enige wat ik kan doen is de reboot knop indrukken en dan start hij opnieuw op.
Vervolgens in windows doet hij of er niks aan de hand is en zegt niks van foutmeldingen of wat dan ook. heel vreemd dus.
ik heb al hersteld naar een punt waar hij net uit de winkel kwam maar dat hielp niet.
Het gekke is dat hij het niet op specifieke punten doet dus bij het starten van dat bepaalde programma of bij het doen van iets bepaalds. Het gebeurdt heel onverwachts en heel sporadisch.
Mijn specs zijn:
AMD Athlon 64 3000+
Abit a8v 3rd eye
2x 256 mb DC
maxtor 200gb SATA 8mb cache
Club3d ati 9600xt 128mb
chieftec 340 watt voeding
niet overgeclocked!!
ik heb in de search gekeken want dit probleem wordt hier wel meer besproken maar er wordt geen antwoord gegeven op die vragen dus ik probeer he tnog een keer.
Als jullie iets moeten weten laat me het dan weten!!
Ik hoop dat jullie me kunne helpen en bij voorbaat dank!!
MvG Daaf
Vervolgens in windows doet hij of er niks aan de hand is en zegt niks van foutmeldingen of wat dan ook. heel vreemd dus.
ik heb al hersteld naar een punt waar hij net uit de winkel kwam maar dat hielp niet.
Het gekke is dat hij het niet op specifieke punten doet dus bij het starten van dat bepaalde programma of bij het doen van iets bepaalds. Het gebeurdt heel onverwachts en heel sporadisch.
Mijn specs zijn:
AMD Athlon 64 3000+
Abit a8v 3rd eye
2x 256 mb DC
maxtor 200gb SATA 8mb cache
Club3d ati 9600xt 128mb
chieftec 340 watt voeding
niet overgeclocked!!
ik heb in de search gekeken want dit probleem wordt hier wel meer besproken maar er wordt geen antwoord gegeven op die vragen dus ik probeer he tnog een keer.
Als jullie iets moeten weten laat me het dan weten!!
Ik hoop dat jullie me kunne helpen en bij voorbaat dank!!
MvG Daaf