Toon posts:

5G iPod of video iPod?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen of ik nu een 4G iPod moet gaan aanschaffen of dat ik nog even moet wachten na bijv. de Macworld Expo in San Francisco. Ik weet dat de tijd tussen de 3G en de 4G niet zo erg lang geduurd heeft (nog geen 1 jaar?). Nu lees ik her en der op verschillende sites dat Apple alweer flink bezig is met het eventueel afspelen van videobeelden op de iPod, aangezien ze nu al de iPhoto hebben. Bestaat er de mogelijkheid dat er (weer) nieuwe iPods geintroduceerd worden tijden de Macworld Expo? Of blijft het alleen maar bij de nieuwe 5 Gb iPod mini? Raden jullie het aan om nu een 4G iPod te kope of zouden jullie nog even wachten? Uiteraard graag bij beantwoorden de forum policy denken... ;) Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen verwachting dat Apple nieuwe iPods gaat introduceren afgezien van de 5GB iPod mini en een eventuele flash iPod. Dit baseer ik op het feit dat ik nog geen gerucht ben tegengekomen dat hierop wijst.
Een iPod met video mogelijkheden zal er waarschijnlijk nooit komen aangezien Steve Jobs daar niets in ziet. Hij ziet mensen geen video vanaf een klein scherm kijken.
Bij Apple weet je nooit iets zeker aangezien nieuwe producten goed geheim gehouden worden. Bovendien weet je na 11 januari al wat er bijkomt. Die tijd moet je toch kunnen uitzitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Als je slim bent wacht je sowieso tot na die datum; ALS er een nieuwe uit komt is de "oude" iPod gelijk een stukkie goedkoper ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Er komt altijd weer een nieuwere, betere, grotere, snellere...

Beetje loos om te vragen of je moet wachten of er nu 1 moet kopen....

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk snap ik dat er altijd wel een nieuwe komt. Ik vraag dan ook niet of er een nieuwe komt, maar vraag gericht of er wellicht tijdens de Macworld al een nieuwe komt. Was trouwens net bij de Apple dealer en die gaf aan dat ik toch maar even moest wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zit ook te twijfelen om nu een 4G Ipod te kopen of te wachten op een eventuele 5G. Wat ik ga doen: ik wacht tot midden januari, als er dan geen geruchten zijn over een nieuwe Ipod, dan wordt het een 4G ipod (of eventueel die nieuwe Sony NW-HD3 :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had inderdaad ook naar die Sony gekeken, maar haalt het bij lange na niet bij de iPod! Heb vandaag de Mini, de normale én de iPhoto in m'n handen gehad en moet zeggen dat die iPhoto toch ook wel erg vet is! Ik wacht ook tot midden januari, dan moet het één en het ander wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
11 Januari is de nieuwe keynote, daar word alles bekend over de nieuwe ipod mini's en flash based ipods O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat moet je ook echt met een video ipod :{ De ipod met kleurenscherm vind ik nog wel een goede vooruitgang... maar je ziet mij echt geen DivXje kijken op een schermpje van 4 bij 3 cm |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

er komt nog een leuke iPod aan,maar niet 11januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:23:
er komt nog een leuke iPod aan,maar niet 11januari.
Er komt ook een nieuwe PowerBook aan maar niet 11 januari. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
^^ met stom, geef eens wat meer (insider?) info, Qorne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem