Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Paintjob] Drivebay zwart -> zilver

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hoi mensen,

Ik heb mijn oog laten vallen op een ThermalTake HardCano 13 (linkje) drive-bay voor ventilator controlling en temp monitoring maar het enige wat me tegenhoudt is de kleur: zwart. Ik heb namelijk een zilveren kast (besteld).

Nou is een van de opties die ik bedacht een likje verf maar zoals op de afbeelding gezien kan worden is het niet recht toe recht an, dus gewoon simpel afplakken wordt een helse klus. Ook ziet ie er niet echt demontabel uit. Wie heeft tips om dit goed aan te pakken?

Btw: er zijn ook letters te zien in het wit met 'min' en 'max' enzo; als ik hem spuit dan worden die natuurlijk ook zilver. Wie weet daar een oplossing voor?

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Meestal kan je zo'n ding wel redelijk uitelkaar halen zodat je alleen het plastic overhoud wat je wilt spuiten. De letters kun je overdoen met plakletters van letter-sticker vellen.

Tip: Zoek eens op GoT, want je bent zeker niet de eerste persoon die met dit kleine probleempje zit ;)

System specs

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ja klopt, er zijn meer mensen met dit soort problemen, althans wil ik geloven maar kon niet veel vinden met mijn zoekcriteria...

Verder zou ik toch meer zekerheid willen hebben over de mate waarin je dat ding kunt slopen. Gewoon het zwarte eraf slopen en dan maar hopen dat je het er weer op krijgt na de paintjob is wel wat ondoordacht... Misschien ervaringsdeskundigen?

Verwijderd

Als je niets geks doet met het ding (lees breken, dingen ombuigen, extreem veel kracht zetten), maar gewoon loschroeven en clipjes indrukken ed. kan er niet veel mis gaan. Als je merkt dat het complex word qua uitelkaar halen ff foto's maken en de spullen die bij mekaar horen bij mekaar houden. Als je denkt dat het echt te complex wordt gewoon niet verder gaan maar ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Suc6 :*)