Webcam, welke?

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Welke is beter, de Philips Vesta USB of de Logitech QuickCam Express (staan allebei voor 99 piek bij Funprice)???
(ja sorry dat het bij Funprice moet maar m'n zus gaat morgen naar Arnhem en ik heb nog een paar van die HCC guldens van hun liggen)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

LOGIsch, LOGItech natuurlijk, zit ook meer garantie op en is gewoon beter..

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55
Ik had die Logitech, is echt niks. Al kwam er een wolkje voor de zon, deed hij de belichting opeens heel anders enz. Nou weet ik ook niet hoe het met die Philips zit, maar ik vind die Logitech niks. Hij viel ook nog de hele tijd van m'n monitor af:(

Verwijderd

Ik kan je zeggen, Philips sucks nog harder aan je ass..

Verwijderd

Maar ja... hij wil dus iets rond die 100 piek en dan krijg je gewoon niet beter, als hij er nou 200 piek voor over zou hebben...

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik zou voor de Philips Toucam XS gaan, hadden ze er in Arnhem veel van staan. Ook +/- 100,-.

• Demo

Demo

Topicstarter
Tja, tis niet zozeer voor mezelf maar meer voor m'n zus. Ik wil alleen heel af en toe een plaatje schieten van m'n compu (casemods etc), m'n zus wil meer filmpjes van zichzelf:r om naar chatvrienden te sturen... Tis dus niet echt als webcam om de hele dag ons te kunnen bekijken...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

logitech express of web ofzo, krijg je geen spijt van

die philips cams zijn bagger

Verwijderd

De toUcam rulez *D

en trouwens logitec zuigt |:(

• Demo

Demo

Topicstarter
:?:?:?
Niet echt duidelijk...

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 21:36 schreef Demoniac het volgende:
Tja, tis niet zozeer voor mezelf maar meer voor m'n zus. ..........m'n zus wil meer filmpjes van zichzelf...........
Mmmmmm...... dit moet je toch uitbuiten..... $$$$$ :P

Verwijderd

Iemand ervaring met de Creative Video Blaster Webcam Plus (USB)?

• Demo

Demo

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 21:39 schreef j3p het volgende:logitech express of web ofzo, krijg je geen spijt van

die philips cams zijn bagger
Op donderdag 04 januari 2001 21:40 schreef BonelessNiels het volgende:De toUcam rulez *D
en trouwens logitec zuigt |:(
Maareh... spreken jullie uit ervaring

Verwijderd

ik wel :y)

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55
Ik had die Logitech ja, maar vooral in het donker is hij echt bagger. En hij valt echt HEEL snel van je monitor af:'(

Maar zoals ik al zei, die Philips ken ik verder niet, misschien "baggert" die nog wel meer;)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

The Legend

*Plop*

Lekker onderbouwde meningen allemaal zeg.....

Uit verschillende tests kwam de Philips Vesta Pro het beste uit de bus. Inmiddels is er al een nieuwe lijn. Die van de ToUcams, ik heb de XS en ik vind hem niet echt lekker. Raakt snel overbelicht en met de instellingen bijna niet de verhepen. Ik heb hele goede dingen gehoord over de ToUcam Pro, maar die is dan ook weer duurder.

Mzzls!

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Dat zeg ik toUcam rulez

:7

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Al deze goedkope USB camara's hebben geen tegenlichtcompensatie en zijn dus van niet al te beste kwaliteit. (8>
Maar als je alleen af en toe een foto of een filmpje wil maken dan voldoet de Philips Vesta beter dan de Logitech Quickcam. Ik heb ze namelijk allebei gebruikt en de webcam van Philips is wel degelijk beter dan die van Logitech. Die van Creative heb ik nooit gebruikt dus ik weet niet wat de kwaliteit daarvan is.

Kijk anders eens op www.camarades.nl en bepaal aan de hand van de kwaliteit van de verschillende streams en welke camara diegene gebruikt welke het beste is. :)

Verwijderd

Hoe vaak moet ik het nog zeggen koop nu gewoon maar een toUcam en dan ben jij en je zus ook weer klaar

B-)

• Tech
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 19:29
Neem een Philips. Die zijn prima, ook met weinig licht (in tegenstelling tot LogiTech en Creative).

Verwijderd

Gelukkig dat jij dat ook zegt ben ik niet de enigste

O+

• Tech
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 19:29
Sommige mensen zijn wat hardhorend... 8-)

BTW: deze vraag is afgelopen weken al tig keer op GOT langsgekomen. Kijk voortaan ook eens in de search!

• Demo

Demo

Topicstarter
HEE BONELESS DAT BEN IK, DAT MAG JIJ NIE GEBRUIKEN:(
Maar k denk dat het dus toch de Philips wordt...

• jep

jep

ik spreek uit heel veel ervaring ja, we hebben met een stel eerst van die philips eenden aangeschaft, echt bagger dingen. webcam software crashed, soms werken ze gewoon niet etc.

logitech is gewoon degelijk spul, dat werkt altijd bij ons allemaal.. zoals het hoort natuurlijk

logitech dus :7 geen twijfel

Verwijderd

philips toucam pro kost iets van F200 en als beste getest. zeer hoge beeldkwaliteit

• jep

jep

zelf getest? computer idee, computer totaal en cit teste logitech express als beste.

• Woef
  • Niet online
Ik heb de Creative webcam PLUS,
prima ding,
kan leuk foto's maken enzo, kijk maar op mijn website, staan leuke foto's tussen :) !
Hier ofzo: http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/rounden/

Verwijderd

Ik heb de creative webcam III plus
prima cameratje. perfect snel beeld bij 320*240.

Philips heb ik ook getest en die is zwaar klote

Logitech quickcam web is ook een aanrader snelle beeld kwaliteit en ook nog eens ingebouwde microfoon.

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Tuocam pro, hoge resolutie, 60 fps en doet het ook nog behoorlijk bij schemerlicht.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik heb de Philips ToUcam Pro en hij bevalt goed... :)
60 fps, scherp beeld met goede kleuren, snapshots tot 1280x960 etc.
Al deze goedkope USB camara's hebben geen tegenlichtcompensatie en zijn dus van niet al te beste kwaliteit.
De ToUcam Pro heeft wel tegenlichtcompensatie hoor... ;)

#

• Demo

Demo

Topicstarter
Ik heb nou de ToUcam van 99 piek en hij doet het voor dat geld goed hoor...
Ennuh, Boneless, als je ff een ander plaatje neemt dan zeg ik ook dat ie Rulez

• Woef
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 22:46 schreef Demoniac het volgende:
Ik heb nou de ToUcam van 99 piek en hij doet het voor dat geld goed hoor...
Ennuh, Boneless, als je ff een ander plaatje neemt dan zeg ik ook dat ie Rulez
Boneless ? :?

• Demo

Demo

Topicstarter
Ja bonelessniels, die sukkel die mijn foto gejat heeft:(

Verwijderd

Heb zelf de ToUCam Pro en die bevalt uitermate goed Afbeeldingslocatie: http://www.casema.net/~opstal/smiles/angel.gif
Pagina: 1