Hoe maak ik op mijn site in de linkerbovenhoek van het frame een mooie ronding.
Ik heb al wat gepuzzeld maar kom er niet uit.
Ik heb al wat gepuzzeld maar kom er niet uit.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als ik goed heb, werkt het alleen in Firefox. Andere browsers krijgen deze CSS mogelijkheid niet te zien... het wordt dan weer vierkante hoek.Woudloper schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:00:
Al eens gezocht op google naar CSS rounded corner? Je kan her namelijk legio voorbeelden vinden hoe je zoiets kan oplossen. Overigens meen ik mij te herinneren dat er ook een artikel op A List Apart heeft gestaan over 'rounded corners'.
In de page moet je alle margins ff op nul zetten! Zowel hoogte als breedte.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:24:
Ik heb geprobeerd er een figuur in te plaatsen maar ik krijg hem niet helemaal tegen het frame opgeplaatst, er blijft een ruimte over tussen de 2 frames en dat ziet er niet uit natuurlijk, het figuur er tegenaan schuiven werkt ook niet.
Ik denk niet dat het mogelijk is.
[ Voor 12% gewijzigd door MrDummy op 03-01-2005 23:35 ]
Hoe bedoel je, dat het alleen werkt in FirefoxMrDummy schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:07:
Als ik goed heb, werkt het alleen in Firefox. Andere browsers krijgen deze CSS mogelijkheid niet te zien... het wordt dan weer vierkante hoek.
Dus voor alle browsers: zelf maken met images.....
Dit topic is gesloten.
![]()