Hoe XPC-RC01 afstandbediening configureren?

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Topicstarter
Ik heb van iemand een afstandbediening en ontvanger gekregen, op de ontvanger staat XPC-RC01 en dat is dan ook de enige informatie die erop staat.

Nou is dat ding dus niet Plug&Play, dus ben ik op zoek gegaan naar een fatsoenlijke driver maar die blijkt er dus niet te wezen. Er zijn veel mensen die problemen hebben met het goed laten functioneren van dit apparaat.

Op GOT 1 topic hierover gevonden, maar daar wordt nog niet echt een goede oplossing geboden zonder allemaal media center sh*t te hoeven installeren.

Is er al iemand die dit apparaatje goed aan de praat heeft gekregen zonder allerlei complete media suites te installeren?? En hoe natuurlijk?? B)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 21:23
ff gegoogled en tada: KLIK

in iedergeval wat meer informatie

enne deze link al geprobeerd: http://www.asuscom.de/pub/ASUS/vga/TV%20FM%207134/AsusRTC.zip

[ Voor 36% gewijzigd door Yoram op 04-01-2005 00:02 ]

Hallo!

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

Topicstarter
YoramScheer schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:00:
ff gegoogled en tada: KLIK

in iedergeval wat meer informatie
Ok had ik idd ook al gevonden, maar HP gebruikt dus een complete media center suite, en ik wil gewoon mn 'eigen' tools gebruiken.
Dit tooltje schijnt wel te werken met versie 1 van de afstandbediening (zwarte versie) maar dus niet met rev 2 (de zilveren) en laat ik nou net de zilveren hebben.

Overigens kan ik nergens een changelog vinden van dit tooltje.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaakie op 04-01-2005 10:06 ]

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 21:23
oh okej :P

Hallo!

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

Topicstarter
mm nog een beetje zitten kloten met WIN MCE drivers, ook dat zet geen zoden aan de dijk.