Toon posts:

Sharp TM100 of SE T630?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze topics niet echt gewild zijn, maar het probleem is dat ik bijna geen informatie / ervaringen over de TM100 kan vinden.

Mijn Nokia 6230 is kapot gegaan (overheen gekotst :r , dus garantie ho maar :'( )en omdat mijn contract nog meer als een jaar doorloopt, laat mijn budget het niet meer toe om nog zon apparaat te kopen, maar ik moet dus wel een los toestel kopen bij mijn T-Mobile abbo.

Nu ben ik wat aanbiedingen af gaan speuren en ben ik 2 mooie aanbiedingen tegen gekomen:
De SE T630 voor €135,- bij Tele2 (simlock vrij, incl verzendkosten)
De Sharp TM100 voor €90,- (t-moble gelocked, incl verzendkosten)

De Sharp lijkt bijna alles beter te hebben, behalve dat het geen bluetooth heeft wat ik wel heel jammer vind aangezien ik al zon bluetooth dongle heb van mn N6230 maar die kan ik wel doorverkopen. Ook ben ik niet zon schuif/klap-systeem fan en zijn de enkele reacties over deze phone die ik kon vinden niet al te positief.
Maar het scherm lijkt wel stuk beter en de camera ook, plus dat er veel meer geheugen in zit (7mb) en ik vind het design wel erg mooi. Plus dat het wel een origineel phonetje is.

Ik lijk nu dus nog een beetje naar de Sharp te neigen, kan iemand mij vertellen of dit een goede keuze zal zijn? Of eventueel een andere mooiere aanbieding?

(Bij de N6230 gebruikte in de agenda functie ook full-time, is degene die hier op zit een beetje fijn?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 22:42 ]

Verwijderd

Misschien is de Motorola V550 een optie? Heeft op zich alles wat je in een modern telefoontje nodig kan hebben. Als Vodafone hier niet aan gekloot heeft maar intact heeft gelaten wat de V525 had, heb je bluetooth, irda, MP3 ringtones, camera en handsfree. Kost je 150 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:20:
Misschien is de Motorola V550 een optie? Heeft op zich alles wat je in een modern telefoontje nodig kan hebben. Als Vodafone hier niet aan gekloot heeft maar intact heeft gelaten wat de V525 had, heb je bluetooth, irda, MP3 ringtones, camera en handsfree. Kost je 150 euro.
Mag jij mij vertellen waar je die telefoon kunt kopen zonder vodafone simlock (aangezien ik nog een abbo van t-mobile heb lopen), plus dat er geen geheugenkaartje in kan wat de hele mp3 functie onbruikbaar maakt. Ook vind ik deze openklap toestellen niet erg praktisch...

Verwijderd

Je spreekt jezelf in twee posts wel tegen.
Hoe wilde je zelf die tele2-lock omzeilen bij de T630? En beide telefoons die jij noemt hebben ook geen geheugenkaart, maar die kunnen ook geen mp3-ringtone afspelen.

Bovendien noem ik ook niet de MP3-speler, want daarvoor is het geheugen te klein. Maar voor 30 sec een mp3-ringtone is goed te doen.
Het enige nadeel van de v550 is het Vodafone-flavoured menu, maar dat is mogelijk te seem-editten. (Moet je de V525 topics ff bekijken).

Het komt er toch op neer dat je concessies zult moeten doen,want een prepaid 6230-achtige telefoon zal je niet vinden. Je kan ook even kijken naar de T-mobile Prepaid nokia 3650, daar zit wel alles in voor 99,95. Maar dan moet je wel het ontwerp voor lief nemen.

Is het misschien een optie om je telefoon in de wasmachine te doen (in een sok of zo) Je leest geregeld dat mensen de telefoon per ongeluk meegewassen hebben maar na op de verwarming te hebben gelegd de telefoon weer konden gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op die Tele-2 telefoons zit geen lock.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geld dat voor alle toestellen van Tele2? Die pre-paid-dingen zijn voor zover ik weet wel degelijk voorzien van een simlock :?

Verwijderd

Topicstarter
epoman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:40:
Geld dat voor alle toestellen van Tele2? Die pre-paid-dingen zijn voor zover ik weet wel degelijk voorzien van een simlock :?
Jepz...
http://www.telecomvergeli...184/forum/?thread_id=6517
http://www.telecomvergeli...search&keywords=tele2+sim

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 07:43
Waarom hoor ik hier niemand reageren over de Sharp TM100?

Over het schuifsysteem heb ik wel een paar reacties gelezen op kieskeurig (http://www.kieskeurig.nl/...6BA19C1256F480034A61D.htm)

Ik heb ook wel intresse in de Sharp TM100, maar wacht alleen nog op wat meer gebruikers ervaringen!

Verwijderd

Ik heb sinds 3 dagen de Sharp TM100. Het is een heel fijne telefoon, mooi beeldscherm, goede camera (ook allerlei bewerkings-opties voor foto's zitten er op, zoals een kader om de foto maken, de foto retoucheren). Je kunt er ook filmpjes van 10 seconden mee maken en hij heeft GPRS. Het slide systeem werkt ook erg goed. De prijs is ook erg aantrekkelijk, hij kost 90 euro op de site van T-Mobile.

Het enige nadeel wat ik ondervonden heb is dat, als je veel van de camera gebruik maakt, de accu 'maar' net 2,5 dag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 17:16 ]

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 13:26

neanderthaler

Are friends electric?

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:15:
Ik heb sinds 3 dagen de Sharp TM100. Het is een heel fijne telefoon, mooi beeldscherm, goede camera (ook allerlei bewerkings-opties voor foto's zitten er op, zoals een kader om de foto maken, de foto retoucheren). Je kunt er ook filmpjes van 10 seconden mee maken en hij heeft GPRS. Het slide systeem werkt ook erg goed. De prijs is ook erg aantrekkelijk, hij kost 90 euro op de site van T-Mobile.

Het enige nadeel wat ik ondervonden heb is dat, als je veel van de camera gebruik maakt, de accu 'maar' net 2,5 dag.
Kan je eens plaatjes posten die jij met deze telefoon hebt gemaakt?
Pagina: 1