Winamp 5.05 hoofdvenster verschijnt niet bij opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
IK heb de laatste tijd een steeds terugkomend probleem met winamp (v5.05). Als ik opstart dan verschijnt de main window niet, wel de equilizer én de playlist editor, maar géén main window. Het vinkje staat dan wel aan en effe uit en weer aan zetten helpt niet. De enige remedie is afsluiten en weer opstarten. Erg irritant :( Zijn er anderen met dit probleem?

Nu ik dan toch bezig ben vindt ik zowiezo dat winamp 5 minder stabiel is dan vroeger. Vroegâh toen de aarde plat was en je poep nog met 'een lange Oe' schreef was het allemaalveel beter. Nooit gezeik. Maar goed.........

Wie weet hoe dit kan en hoe ik het oplos? Ik zit zelf aan een herinstallatie te denken.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maak je gebruik van de default skin van Winamp? Heb je het alleen met deze versie of ook met eerdere?

Winamp 'onthoofd' ?! > [WinAmp] Mainwindow verschijnt niet altijd? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Ik zou winamp gewoon opnieuw installeren, meestal zijn daarna dat soort probleempjes gewoon opgelost.
Installeer dan meteen 5.08, daar hebben ze een gat in de beveiliging dichtgegooid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de nieuwste versie 5.08 van 22 december al eens geinstalleerd? Ik pas de titel nog even aan, zodat je probleem iets duidelijker is. Heb je op www.winamp.com, de GoT search en Google misschien al eens iets verwants kunnen vinden?
Winamp 'onthoofd' ?! > Winamp 5.05 hoofdvenster verschijnt niet bij opstarten*

edit:
typisch gevalletje van niet f5en voor het posten zie ik nu pas :X

sorry spinnetje :*

[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 03-01-2005 23:43 . Reden: spuitje met een dubbel streepje :x ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Ik vondt mijn openings titel zelf juist wel komisch :) Maar inderdaad minder praktisch.

Ik heb het probleem met alle skins, dat heb ik ook al geprobeerd, maar ik denk dat ik gewoon een andere versie erop ga zetten. Is denk ik de minste moeite en zal hoogstwaarschijnlijk het probleem wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Ik heb het weer geïnstalleerd, maar ik heb het ptobleem nog steeds. Zal het uitmaken als ik eerst een uninstall doe i.p.v. eroverheen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 16:25
Moet je ff het .ini file in de Winamp dir verwijderen..

Dan zijn alle instellingen als het goed is weer gereset, tenminste was altijd in de 2... versie wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Verwijder studio.xnf in je main winamp directory

Zeker weten dat het helpt!
Pagina: 1