Sinds een week of twee heb ik een paar problemen met mijn draadloos toetsenbord, het is begonnen toen ie plots niet meer werkte na een normale boot.
Ik dacht tja de batterijen zijn op, nieuwe gekocht werkte nog altijd niet. Was uiteraard gebeurt in het wknd dus kon nog niet naar winkel gaan. Zondagavond nog een keer geprobeerd => ps geboot, de batterijen er niet in dan bij inlogscherm batterijen erin gestoken en op connect geduwd.
PLOTs werkte het weer, ik content natuurlijk. Maar sindsdien heeft hij nog een paar keer uitgevallen
Af en toe krijg ik ook van die berichtjes dat het apparaat is aangesloten is op kanaal 1 of 2....
Nu heb ik echt geen idee wrm het niet werkt
Nu heb ik ut04 nog eens geinstalleerd en merk ik dat mijn muis soms haperd.. (denk niet dat het lag is want soms hapert hij ook in internet)
Nog enkele details:
- Winxp (SP1 en 2 al geprobeerd)
- Logitech Cordless Desktop MX (niet de bluetooth)
- Houten ondergrond, al een jaar geen probleem mee gehad
- geen recente veranderingen aan hardware
- Degelijke computer maw geen spyware, adware, recntste drivers, ....
- Zowel op USB als ps2 probs met toetsenbord
En nog een vraagje hoelang is de garantie ongeveer hierop standaard?
Ik dacht tja de batterijen zijn op, nieuwe gekocht werkte nog altijd niet. Was uiteraard gebeurt in het wknd dus kon nog niet naar winkel gaan. Zondagavond nog een keer geprobeerd => ps geboot, de batterijen er niet in dan bij inlogscherm batterijen erin gestoken en op connect geduwd.
PLOTs werkte het weer, ik content natuurlijk. Maar sindsdien heeft hij nog een paar keer uitgevallen
Af en toe krijg ik ook van die berichtjes dat het apparaat is aangesloten is op kanaal 1 of 2....
Nu heb ik echt geen idee wrm het niet werkt
Nu heb ik ut04 nog eens geinstalleerd en merk ik dat mijn muis soms haperd.. (denk niet dat het lag is want soms hapert hij ook in internet)
Nog enkele details:
- Winxp (SP1 en 2 al geprobeerd)
- Logitech Cordless Desktop MX (niet de bluetooth)
- Houten ondergrond, al een jaar geen probleem mee gehad
- geen recente veranderingen aan hardware
- Degelijke computer maw geen spyware, adware, recntste drivers, ....
- Zowel op USB als ps2 probs met toetsenbord
En nog een vraagje hoelang is de garantie ongeveer hierop standaard?