Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spy-ware autoreboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK zit met gelijk een groot probleem elke keer ik scan voro spyware met ad-aware, krijg ik error dat ik moest rebooten en na 1 minuut deed hij het gewoon automatisch, hbe het al geprobeerd met CWShredder maar die vind niets :s nochtans tijdne shet scannen met Ad-asware zag ik dat ik direct al een eenv rijg root antal spyware had :s enige oplossing mischien?

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47

JvdM

<---->

rechter muisknop op Deze computer --> eigenschappen --> geavanceerd --> opstart & herstellings instellingen --> automatisch opnieuw opstarten. dan het vinkje weghalen

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet zo :s heb da vinkje afgezet en blijft och rebooten
met alle dudelijkheid het gaat over de foutmelding dat RPC-service niet is kunnen blijven werken en daarom na 1 minuut autmoatisch zie aflsutien end ei foutmelding blijft tot het aftellertj er in op 0 staat en start da opnieuw op

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
wat dacht je van je grote vriend google? hint: zoek op rpc shutdown..

ik geef dit topic heel weinig kans van slagen want met de search functie kun je duizenden onderwerpen op dit forum vinden over deze foutmelding..

[ Voor 52% gewijzigd door Occy74 op 03-01-2005 21:45 ]

Systeem Specs

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het lijkt best wel op een Blaster of Sasser probleem (vaker opgelost bij vrienden, zelf nog niet gehad). Download de removers eens, en check eens of het klopt?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Topicstarter
njah^ _/-\o_ heb het gevonden eigenlijk, ja can de shutdown cancelen door de command line 'shutdown -a' te gebruiken en dan scannen, na een 2de maal scannen gaf hij die fout niet meer.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Misschien is het ook een idee om meteen eens windows update te draaien, servicepacks enzo...

🖥️ | 🚗

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor alle zekerheid zou ik deze patch maar eens downloaden en installeren:

http://www.microsoft.com/...E40F69C074&displaylang=en

Wel de juiste taal kiezen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 03-01-2005 23:25 ]

Pagina: 1