Toon posts:

Micropoint Alteza PIII 450 Ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tweede hands laptop gekocht. Het is een Micropoint Alteza PIII 450.
Ik wil hiervoor graag drivers bemachtigen en een handleiding.
Echter de producent is failliet (Micropoint, M-point) en levert geheel geen ondersteuning meer. Erg jammer want ik kan hem nu namelijk niet volledig geconfigureerd krijgen.

Ik weet niet precies wat er in het systeem zit en kan dus geen geschikte drivers vinden.
Heeft iemand drivers of een handleiding beschikbaar van de Micropoint Alteza PIII 450?
Ik wil hem graag met een fatsoenlijke resolutie draaien en binnenkort mijn geheugen uitbreiden, maar ik weet niet wat er in kan.

Alvast bedankt voor de reactie.

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Kijk eens naar de onderkant van de laptop. Daar zit meestal een sticker op met informatie van het type notebook en de fabrikant ervan. Dan tik je de type en fabrikant in google.

De notebooks van micropoint zijn ingekocht bij grotere laptopfabrikanten, want ik heb een micropoint sonic m300. Bij mij op de sticker staat een compal CL50 en dat is 1 van de meest verkochte notebooks.

Verwijderd

via google zag ik ergens Samsung staan, op de Samsung site staan een aantal oude laptops die er misschien wel in de buurt komen. http://www.samsungpc.com/products/products.htm