[left][center]Hoi, ik heb laatst een paar keer een aanvaring gehad met mijn vader. Want de pc in kapot gegaan en heb ik een nieuwe besteld, een Barebone Shuttle SK83G met een AMD 64 3000+ boxed proc en 1024 geheugen (Dane-Elec). De graka, hdd, en cd brander hadden we al. En jah ik weet dat die graka klote is maar gaat terug ivm artifacts ZONDER te clocken en op AGP 4x. Nou denkt mijn vader dus dat de pc mede is geklapt doordat ik soms games, muziek, films en andere applicaties download... Mijn pa is een echte 'noob' (Dit is niet vervelend bedoelt hoor pa)qua computers. Daarom moet ik ook altijd alle onderdelen uitzoeken en het onderhoud doen. Dus nu wil ik graag een bevestiging van jullie dat een applicatie die je download (zoals via bittorrent ed) nét zoweinig schade aan richt als een applicatie die je op cd in de winkel koopt. Uiteraard laat ik de gedownloade applicaties wel scannen door verschillende scanners op virussen en andere troep, meestal vind ik niks. Ik heb veel gedownload via Suprnova.org.
Alvast bedankt voor jullie reactie!! Enne, ik hoop dat me pa jullie dan wél gelooft...
Alvast bedankt voor jullie reactie!! Enne, ik hoop dat me pa jullie dan wél gelooft...