Het volgende:
Ik heb vorige week dit moederbord gekocht inclusief een AMD64 3000+ en 2x512 MB GEiL pc3200 Value Select.
Nu geeft dit mobo telkens een error-beep wanneer ik het geheugen er allebei in doe of wanneer ik bankje B er solo in doe. Als ik bankje A er solo inzet is er niets aan de hand en start het systeem gewoon op.
Beide bankjes ook geprobeerd op 2 andere systemen, 1 x met asus mobo, 1x met Gigabyte mobo, beide keren werkte het geheugen feilloos in alle opstellingen.
Bios updates geprobeerd, Agressive timing uit gezet, CMOS gecleared.
Niks bracht uitkomst.
Tevens heb ik een probleem met mijn XFX Gefroce 6800LE
Telkens wanneer ik deze er in zet, blijft het beeld zwart bij het opstarten.
Zet in nu een oude Geforce 2mx er in, dan is er niets aan de hand. Ik heb nog geen andere voeding geprobeerd. Wat ik wel heb geprobeerd is, dezelfde voeding op een AMD Athlong 1400 + 2x 512 MB GEiL geheugen (dezelfde als hiervoor) GIGABYTE GA-7VTX mobo en toen werkte deze wel.
Wie kan hier een uitkomst bieden?
Specs:
AMD64 3000+ Winchester
MSI K8N NEO 2 Plat. mobo @ stock
2x 512 MB GEiL Pc3200 @ stock
Chieftec 340 Watt voeding (geleverd bij case)
Nec 3500a DVD-Writer
Ik heb vorige week dit moederbord gekocht inclusief een AMD64 3000+ en 2x512 MB GEiL pc3200 Value Select.
Nu geeft dit mobo telkens een error-beep wanneer ik het geheugen er allebei in doe of wanneer ik bankje B er solo in doe. Als ik bankje A er solo inzet is er niets aan de hand en start het systeem gewoon op.
Beide bankjes ook geprobeerd op 2 andere systemen, 1 x met asus mobo, 1x met Gigabyte mobo, beide keren werkte het geheugen feilloos in alle opstellingen.
Bios updates geprobeerd, Agressive timing uit gezet, CMOS gecleared.
Niks bracht uitkomst.
Tevens heb ik een probleem met mijn XFX Gefroce 6800LE
Telkens wanneer ik deze er in zet, blijft het beeld zwart bij het opstarten.
Zet in nu een oude Geforce 2mx er in, dan is er niets aan de hand. Ik heb nog geen andere voeding geprobeerd. Wat ik wel heb geprobeerd is, dezelfde voeding op een AMD Athlong 1400 + 2x 512 MB GEiL geheugen (dezelfde als hiervoor) GIGABYTE GA-7VTX mobo en toen werkte deze wel.
Wie kan hier een uitkomst bieden?
Specs:
AMD64 3000+ Winchester
MSI K8N NEO 2 Plat. mobo @ stock
2x 512 MB GEiL Pc3200 @ stock
Chieftec 340 Watt voeding (geleverd bij case)
Nec 3500a DVD-Writer