Harman Kardon set

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 17:10
hey,

ik ben van plan om een Homecinema set te halen, bestaande uit dvd/boxen/reciever.

Ik had mn oog op de Harman Kardon AVR 130, omdat ie niet te duur is en toch wel goed uit de testbanken komt. De bijbehorende dvd22 (ook van HK) die neem ik erbij vanwege de design en omdat t dan van 1 merk is.

Ik zit nu te twijfelen tussen speakers, namelijk tussen Harman Kardon HKTS7, de Canton Movie CD-1, de JBL SCS 260.5

Ik kan helemaal niet kiezen tussen deze, ik heb ze allemaal al geluisterd (met de avr130) en ze klinken allemaal super.

Ik kwam ook een setje tegen op hermes.nl bestaande uit de AVR130, DVD22 en de HKTS7 voor 990 euro.

Ik heb heel veel reviews gelezen, langs zaken geweest etc maar ik kom er helemaal niet uit, wat raden jullie mij aan?

alvast bedankt.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:18

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik raad je aan om nog eens naar de winkel te gaan en toch nog eens sterieus te luisteren, vooral met eigen muziek/fims, en dan een lijstje maken van +'en en -'en en deze dan eens rustig te bekijken...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Ondanks dat je al geluisterd is er niet echt een winst te halen op het forum. Het komt er ook in dit geval op neer dat je degene moet kiezen welke jij het beste vindt klinken. Als je gewoon niet uit het luisteren komt mag je van mij best een topic openen om dat proces te behandelen. Dus hoe je dat het beste aan kunt pakken bijvoorbeeld. Dat is altijd leuk eens te bespreken. :)

Dit topic is gesloten.