Pagina wordt niet goed in firefox weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:05
Hallo mensen,

Ik heb dus van iemand een xhtml template gehad die ik moet ik gebruiken. Alles goed & wel, hij valideert perfect met w3.org en doet het met IE.

Probleem dat ik heb is dat een bepaald stuk tekst niet op de juiste plaats verschijnt in firefox. Ik heb er een tijde mee zitten kloten maar kom er niet uit waar het aan ligt. Kan iemand me mischien de goede richting op sturen?

De URL v/d pagina .s http://www.leerpil.nl/testportaal/ en van de css is http://www.leerpil.nl/testportaal/css/structure.css. Alvast bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:30

André

Analytics dude

Welk stuk tekst bedoel je dan? "KOOKSTUDIO IN CSS" waarschijnlijk? De pagina wordt trouwens ook niet als xhtml geserveerd.

[ Voor 36% gewijzigd door André op 03-01-2005 20:25 ]

• Darius
Sorry, dat is idd de stuk wat niet goed weergegeven wordt. Het maakt niet uit wat ik doe, ik krijg hem niet op de juiste plek.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Reinier

\o/

Ligt het aan mij of wordt er wel meer niet weergegeven zoals je het bedoeld hebt? Ook in IE lijkt het niet echt te kloppen.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

En wat heb je dan al zoal geprobeerd?
Absoluut positioneren etc.?
Niet dat ik nu zoveel tijd heb om je te helpen, maar als ik je dan toch ga helpen wil ik wel dingen doen die jij nog niet gedaan hebt ;)

United we stand, and divided we fall

• Darius
Ik heb dus met de postitionering met de h2 & p elementen zitten kloten ja. Maar ik krijg het niet voor elkaar dat ie in firefox goed weergegeven wordt. In netscape wordt ie overgins ook niet goed weergegeven. Ik dacht dat iemand anders vast wel zoiets eerder is tegengekomen en me de goede kan op kan helpen.

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Probeer eerst te zoeken waar het probleem zit. Vervolgens kom je waarschijnlijk tot een concretere vraag.
Het zal hem ergens zitten in het floaten i.c.m. de breedte (of padding/border) van elementen. Moet #main ook niet een float:left; krijgen?

• Darius
OK. Zal ff verder googlen daarop dan. Probleem dat ik zelf ook geen idee heb waar het aan kan liggen, aangezien ik niet echt een designer ben. Maar iig bedankt.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

Wat ik me ineens afvraag: kan die 'iemand' het niet regelen voor je? Weet niet of je er voor betaalt hebt of dat je 'm gratis kreeg; maar ik zou er zeker 'ns naar vragen...

United we stand, and divided we fall

• Darius
Ja, ik krijg het ook op mijn bord geschoten. Maar die ander "iemand" weet dus ook niet waar het aan ligt. Ik ga wel verder zoeken.

Verwijderd

Je gedeelte kookstudio in heeft geen margin.
code:
1
2
3
4
5
6
7
#main       {
    width: 410px;
    padding: 0 0 0 0;
    border: 0;
    margin: 0 0 0 0;
    min-height: 650px;
    }

Maar dat onderste gedeelte cathering professionals wel.
code:
1
2
3
4
5
6
#bottom     {
    clear: both;
    margin: 25px 0px 0px 325px;
    padding: 0 0 0 10px;
    font: 10px verdana;
    background: transparent url(../images/footerbg.jpg) no-repeat;

Misschien dat als je daar mee speelt dat je probleem opgelost wordt? Als meerdere browsers het zelfde probleem kennen ligt het misschien wel aan je CSS.
Pagina: 1