Hallo
Wij hebben de hand weten te leggen op een Xincom DPG603.
Nu heb ik dit mooie beeste een firmware downgrade gegeven via de webapp.
De webapp zei Succesfull.
Nu hoort dit beestje het ip 192.168.1.1 te krijgen dit heeft hij dus niet gekregen want er blijkt wat gruwelijk mis gegaan te zijn tijdens de downgrade.
Bij het aanzette blijft alleen de WAN2 lampjes branden
(WAN1 lampjes blijven uit net zoals de LAN lampjes terwijl hier wel stekkers in zitten)
Nu heb ik al aantal keren reset (achterop) factory defaults ingedrukt en een aantal keren aan en uit gezet maar ik kan dat beestje maar niet bereiken (ook niet op andere IPs)
Kortom ik kan het beestje niet meer bereiken zo lijkt
Iemand misschien een idee hoe ik hem tog te pakken kan krijgen ? of hoe ik er nieuwe firmware op krijg oid?
Alvast bedankt
Wij hebben de hand weten te leggen op een Xincom DPG603.
Nu heb ik dit mooie beeste een firmware downgrade gegeven via de webapp.
De webapp zei Succesfull.
Nu hoort dit beestje het ip 192.168.1.1 te krijgen dit heeft hij dus niet gekregen want er blijkt wat gruwelijk mis gegaan te zijn tijdens de downgrade.
Bij het aanzette blijft alleen de WAN2 lampjes branden
(WAN1 lampjes blijven uit net zoals de LAN lampjes terwijl hier wel stekkers in zitten)
Nu heb ik al aantal keren reset (achterop) factory defaults ingedrukt en een aantal keren aan en uit gezet maar ik kan dat beestje maar niet bereiken (ook niet op andere IPs)
Kortom ik kan het beestje niet meer bereiken zo lijkt
Iemand misschien een idee hoe ik hem tog te pakken kan krijgen ? of hoe ik er nieuwe firmware op krijg oid?
Alvast bedankt
fat to da bone