[IE] Dingen weg in internet explorer

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Er was net niet genoeg schijfruimte vrij op mijn c: schijf. Dus daarom dacht ik, ik zal eens wat programma's verwijderen. Ik heb weggehaald:

- Adobe premiere 6.5
- Adobe acrobat 5.0.5
- Adobe aftereffects ...
- Maple 8
- Nog een paar kleine dingen

Maar nu heb ik het probleem dat ik bij GoT en google geen zoekresultaten meer zie (in internet explorer). Ook zie ik gewoon bepaalde tabellen enzo niet, bijvoorbeeld in het topic van firefox. Maar in firefox kan ik wel gewoon alles zien. Ik heb overigens Java etc niet weggehaald. Wat kan het zijn?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-08 10:51

André

Analytics dude

Je ziet wel websites maar geen zoekresultaten? Weet je zeker dat je geen spyware oid op je pc hebt?

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb geen spyware, gecheckt met ad-aware, spybot. Ik zie bij sommige websites dingen niet. Bijvoorbeeld bij startpagina zie ik bij een paar kopjes wel een menu eronder en bij ander kopjes staat er geen menu onder. Dit is totaal willekeurig.

En ik moet eigenlijk wel internet explorer goed hebben, anders flippen mijn ouders weer.

[ Voor 74% gewijzigd door Double J op 03-01-2005 20:08 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me toch spyware of iets anders dat je IE kreupel maakt. Heb je ook HiJackThis al eens geprobeerd? Een browser hoort namelijk niet websites half weer te geven; en zeker een browser als IE niet; waar de meeste websites nog steeds voor worden ontwikkelt ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate