Toon posts:

Heeft het nut als ik een andere grakka haal ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Heeft het nut als ik de geforce 6600GT koop? Merk je daar veel van in games ik bedoel dan ziet het er dan mooier uit enz?

Ik heb nu de geforce 4mx 440 128 mb

Dus het wel waard ?
groet bd-casemod

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

ja je merkt het wel, enigsinds...

Een GF4MX is niet anders dan een GF2MX, met een nieuwe naam (en nog wat extra's, maar dat is te verwaarlozen). Oftewel, een upgrade zal je goed doen.

Alleen zou ik gewoon nog even wachten, je kan de beslissing zelf maken, wil je mooie spellen, en geef je veel geld uit, of denk je zelf dat je kaart nog mee kan?

En wat voor spellen speel je?

Als je merkt dat spellen traag worden op je pc, zelfs op de instellkingen die jij nog acceptabel vind, dan kun je gaan denken aan upgraden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Nik op 03-01-2005 19:40 ]

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Dat heeft zeker nut, games zullen mooier worden en sneller draaien maar natuurlijk wel als de rest van je comp het trekt. en groeten hoeft niet, hier op GoT groeten we elkaar constant ;)

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:23
het zal op zich wel zin hebben, maar dan moeten de andere onderdelen van je computer niet te ''oud'' zijn, anders zal je niet alles uit die kaart weten te krijgen, dus post ook eens het volgende:
-processor
-hoeveel mb ram je hebt

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47
Uhm, wat voor processor heb je eigenlijk? Kijk, als je een 200MHz processor hebt ofzo, dan maakt het geen reet uit. Simpelweg omdat je processor toch niet genoeg data kan doorsturen naar je grafische kaart.

spuit || 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door NitroX infinity op 03-01-2005 19:44 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is gewoon een kwestie van reviews lezen, en met zo weinig informatie kunnen we al helemaal niets zeggen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.