Toon posts:

Pop mail op SPV C500 werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met volgende probleem.

Ik heb een vodafone abonnement met een SPV C500 toestel. Internetten gaat prima. Helaas lukt het me niet om mijn popmail instellingen goed te krijgen. Zowel niet voor mijn wanadoo account als mijn gmail account. Ik krijg meldingen terug van verkeerde inbel - of proxy instellingen.
Waar en welke gegevens moet ik dit invullen

Thanks

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
En ook deze vraag staat niet in het "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)"-topic omdat ... ? Het plaatsen van een vraag in het juiste topic wil snelle en relevante reacties nog wel eens bevorderen.

Welkom op GoT trouwens. Staat er niet in de handleiding van de c500 hoe je email moet instellen? Met de search van het forum kun je opzoeken hoe andere mensen dit hebben opgelost, de instellingen voor gmail zijn vaker voorbij gekomen, dus dat is hier zeker wel ergens te vinden. Eventueel zou ook de klantenservice van Vodafone uitkomst kunnen bieden.

Verwijderd

heb nu eindelijk mijn spv 500, unlocked en wel! Krijg alleen geen verbinding met internet of wap? Hoe heb je dat gedaan op Vodafone?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:48:
heb nu eindelijk mijn spv 500, unlocked en wel! Krijg alleen geen verbinding met internet of wap? Hoe heb je dat gedaan op Vodafone?
Lees eens m'n vorige post?

Verwijderd

epoman schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 03:21:
[...]

Lees eens m'n vorige post?
Die heb ik nu gelezen, helemaal duidelijk en het progje opgehaald. Maar dit draait niet op mijn XP machine? is er een update? Ben nl nogal niet volledig thuis met alles ....had je al door denk ik.

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:06:
Wie kan mij helpen met volgende probleem.

Ik heb een vodafone abonnement met een SPV C500 toestel. Internetten gaat prima. Helaas lukt het me niet om mijn popmail instellingen goed te krijgen. Zowel niet voor mijn wanadoo account als mijn gmail account. Ik krijg meldingen terug van verkeerde inbel - of proxy instellingen.
Waar en welke gegevens moet ik dit invullen

Thanks
Voor popmail van Wanadoo dien je gebruik te maken van een Wanadoo IP nummer, maw, je moet hiervoor een inbelverbinding gebruiken van Wanadoo. Vodafone GPRS internet access is hiervoor niet geschikt (popservers van bv planet, Hetnet en Zonnet zijn wel te bereiken, maar wanadoo blokkeert toegang tot zijn mailservers vanaf andere netwerken)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past, zoals je al twee keer is verteld, prima in het grote topic over deze GSM. Een apart topic is dus niet nodig ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.