Toon posts:

Beeldscherm flipt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beeldscherm is net opeens gaan flippen. Eerst begon die steeds van kleur te verwisselen en nu is alles opeens heel fel geworden. Als ik naar me start balk kijk doet het gewoon pijn aan me ogen. Weet iemmand hoe ik dit kan fixen? of is het ouderdom van de monitor? Ik heb al geprobeert om de monitor uit te zetten maar dat helpt niet.

monitor: 17inch merkloos iets van een paar jaar oud
gaka: 9600xt

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:01

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

weet je zeker dat het aan je monitor ligt dan?

Zou het niet aan je pc kunnen liggen? Weet ik veel, een virus of zo, of iets vreemds met je graka?

Probeer het eens met een andere monitor.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Refresh rate probleem misschien?

Verwijderd

Dit had ik ook laatst alleen die van mij werd juist donkerder, wat bleek nou.. was me broertje tegen me kast aangestoten en me kabel zat niet 'vastgedraaid' waardoor die kabel dus een beetje bewoog en die pinnetjes mijn vga poort 100% raakten en de boel begon te flippen 8)7 O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 18:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gaka of refresh rate kan het niet zijn want daar heb ik niks aan veranderd. Maar het scherm is nu weer normaal. Kan het zijn dat het door slijtage ofzo komt? want me ouders hebben ook een 6 jaar oude 17inch crt en die veranderd ook wel eens zomaar van kleur wat dan na een tijdje vanzelf weer normaal word.

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Ik had pas een keer mijn dakraam openstaan om te luchten en toen ik later die dag mijn pc opstartte was mijn beeldscherm heel erg donker, dat bleek door de kou te komen. Als zoiets een keer gebeurd zou ik me er nog niet al te druk om maken als het vaker voorkomt is er wel wat aan de hand.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Pagina: 1