Outlook 2000 probleem > i.c.m. Outlook-balk

Pagina: 1
Acties:

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Ik maak gebruik van W2k i.c.m. Outlook 2000.
Via het netwerk open ik mijn outlook.pst file, deze file staat op me server.
D.m.v. een simpel scriptje wordt het pst bestand gekopieerd naar me laptop en via een reg file worden de pad verwijzingen goed gezet.
In Outlook heb ik iconen aangepast in de Outlook-balk/bar, maar als ik na het kopieren van het pst bestand en reg file, Outlook opstart, komt de melding dat deze settings corrupt zijn. Kan eventueel een printscreen ervan maken.

Ik weet waar deze settings in op geslagen worden, maar op de 1 of andere manier gaat het fout.

And The Only One

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Ik zou zeggen, 't wordt tijd voor Exchange Server op je server. ;)

...With a touch of magic¿

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-08 20:25
Alvast sorry voor het kicken van dit topic, maar ik het hetzelfde probleem..

Ik heb een exchange server in het netwerk hangen, maar de win98 clients willen niet altijd overschakelen naar een andere gebruiker. Omdat dit vaak problemen geeft, en ik toch bezig was met kloten met Kixtart, heb ik dit gebruikt om ook deze outlook profielen over te zetten naar de juiste gebruiker.
Nu heb ik alleen het probleempje dat ook de outlook-balk weggaat :S weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat deze blijft staan? (register instelling?)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters