waarom zou je dat willen gebruiken als je gewoon kunt overclocken in je bios ??Op donderdag 04 januari 2001 21:03 schreef AMD het volgende:Kan iemand me vertellen of er een plug-in te krijgen is van SoftFSB voor de ASUS A7V?
plugin zal je ook niet vinden denk ik, aangezien je de FSB gewoon in de bios kunt veranderen dus zullen ze er geen plug-in voor maken denk ik !
correct me if i'm wrong
You're wrong.. Je hebt er wel degelijk een plugin voor.. alleen heb ik geen id waar ik die vandaan zou moeten halen. Heb namelijk een echt moederbaord
is de A7V geen echt moederbord dan???
Bij jouw moederbord moet je als je een normale koeler wil er al 20 condensators uitrukken
Laat staan dat deez erop past
....

Die past lekker niet op je KT7
Bij jouw moederbord moet je als je een normale koeler wil er al 20 condensators uitrukken

Die past lekker niet op je KT7
Ik wil toch echt softwarematig de FSB verhogen hoor. Dat is veel makkelijker dan de PC opnieuw opstarten elke keer.
Help please!
Help please!
Dan moet je cpufsb hebben of cpucool. Van een duitse programmeur. Kweet miet meer waar precies. Iets met podien.de of zo.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
OP www.h-oda.com kun je de verschillende plugins downloaden voor softfsb. Je moet dan wel weten welke schipset je hebt, volgens mij.
Rob
Rob
wheheis de A7V geen echt moederbord dan???
een klein waterblokje is genoeg
Pagina: 1